Nederlands MediaNetwerk

Primeur in Nederland: "The Augmented Media Experience".

Februari en maart van dit jaar staat Citymall Almere in het teken van augmented reality. TAB Worldmedia lanceert voor het winkelcentrum een mobile augmented reality applicatie en opent samen met pop-up store specialisten 1000 Bommen&GranatenThe Augmented Media Experience”, het eerste experience en consumer research centrum voor augmented reality media ter wereld. De pop-up winkelformule zal vanaf 10 februari, 2 maanden lang het centrum vormen voor alle digitale activiteiten in Citymall Almere.

 

Experience centre
“The Augmented Media Experience” is een tijdelijke winkelformule voor een periode van 2 maanden waarin consumenten en bedrijven kennis kunnen maken met spectaculaire nieuwe digitale interactieve media voor de retail. Van augmented reality op iPhones en vaste kiosken tot digitale passpiegels, interactieve vloeren en hologram projecties in de etalage.

 

Consumentenonderzoek

Tijdens de gehele periode zal het “The Augmented Media Experience” niet alleen dienen ter vermaak en informatie voorziening voor bezoekers maar met name om consumentenonderzoek te doen. TAB Worldmedia, het bedrijf dat de mobiele augmented reality applicatie maakt voor Citymall Almere, heeft hiermee als doel diepgaand inzicht te verkrijgen over hoe de bezoekers met deze nieuwe augmented media omgaan. Met name de vraag hoe deze innovatieve nieuwe media een bijdrage kunnen leveren aan het aan- en verkoop proces wordt continu onderzocht. Wij bieden participanten tevens de mogelijkheid om exclusief consumentenonderzoek te laten verrichten naar een eigen specifieke dienst of product.

 

Marketing lounge

Een deel van “The Augmented Media Experience” zal worden ingericht als marketing lounge waar workshops worden gegeven voor bedrijven die geïnteresseerd zijn in het leren kennen of inzetten van deze nieuwe media technieken. Hierbij wordt actuele onderzoeksdata gebruikt om de workshops te illustreren en is er de mogelijkheid om met consumenten te spreken. Tevens worden er diverse sponsorpakketten aangeboden voor bedrijven om als participant deel te nemen in deze innovatieve marketing lounge.


Participatie en sponsor mogelijkheden

“The Augmented Media Experience” pop-up store biedt uitstekende mogelijkheden voor bedrijven die zich samen met andere innovatieve merken als sponsor of augmented media participant aan dit initiatief willen verbinden. Sponsoren en augmented media participanten worden exclusief meegenomen in de communicatie en wereldwijde PR campagne waar ongetwijfeld veel media aandacht uit voort zal vloeien. Omdat de sponsor- en participatie mogelijkheden zo divers zijn komen wij graag met u in gesprek om een voorstel op maat aan u te doen.

 

Contact informatie:

Product presentatie, sponsoring, onderzoek & workshops

Remco Vroom

+31.629077654

remco@TABworldmedia.com

www.AugmentedMEX.com

Product sheet AugmentedMEX

Weergaven: 471

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

[Cross Media Case 2019] Brechtje de Leij over de Independer transformatie

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Independer zendt De Independer transformatie: van vergelijker naar experts in financieel inzicht in als Cross Media Case. We spreken met Brechtje de Leij, Head of Digital Product bij Independer

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden