Nederlands MediaNetwerk

Zie je jezelf over de rode loper naar binnen gaan? De portier houdt de deur voor je open. Je sleutel ligt al klaar bij de receptie. Je krijgt natuurlijk een luxe hotelkamer en je wordt de hele dag in de watten gelegd. Lekker eten, drinken, feesten en de beste artiesten van Nederland die exclusief optreden. Het Q-hotel wordt een week lang, 24/7, gerund door de DJ’s van Q-music. De Q-music luisteraar is exclusief hun gast. Maar gelukkig, en dat scheelt een hoop ellende, worden de DJ’s professioneel begeleid: Het Q-hotel is powered by NH Hoteles

Op 13 mei wordt het Q-hotel feestelijk geopend met een showcase van Bløf. De rest van de week treden er elke dag diverse artiesten op (Racoon, Milow, Krystl, Ben Saunders, VanVelzen, Alain Clarke e.v.a.). De DJ’s zullen naast hun werk als kamermeisje, barman of chef-kok, gewoon hun programma’s presenteren op Q-music. Voor deze gelegenheid staat de studio in de hotelbar van Q-hotel, waar de uitzendingen live zijn bij te wonen en er gelegenheid is tot een drankje aan de bar. 

NH Hoteles en Q-music hebben intensief samengewerkt aan de totstandkoming van het Q-hotel. Een ludiek en tailormade mediaplan om de doelgroep 20-49 te bereiken is ontwikkeld en omvat TV, print, online, social media, persberichten, digitale nieuwsbrieven en de rijdende Q-hotelkamer. Tussen 13 en 20 mei zal Q-music, 7 dagen lang, 24/7 uitzenden vanuit het Q-hotel. 

Diana van Roest: “NH Hoteles is constant op zoek naar mogelijkheden om haar naamsbekendheid te vergroten. Met 35 NH hotels in Nederland proberen wij altijd out-of-the-box campagnes te bedenken. Wij zien het Q-hotel powered by NH Hoteles als een kans om onze doelstellingen te behalen. Voor Q-hotel hebben wij 2 doelstellingen; het vergroten van de naamsbekendheid van NH als verblijfslocatie & het onderstrepen van de brand values van NH. Enkele van die NH brand values komen overeen met waar Q-music voor staat. Daar waar Q-music spreekt over Q is good for you spreken wij over Wake Up To a Better World. Kortom een mooie match! 

Marc Antonioli: Ook Q-music is steeds op zoek naar spraakmakende acties die, naast het vergroten van de naamsbekendheid, ook het imago van het station op een juiste manier neerzetten. Het Q-hotel powered by NH Hoteles is een match. Q is good for you wordt in het Q-hotel op de juiste manier en met de juiste middelen vertaald naar de doelgroep van Q-music; een gratis hotel voor de luisteraars, elke dag een showcase met artiesten als Blof en Alain Clark, ontbijt, diner en lunch. Kortom, de Q-luisteraar is koning.  Onze dj’s zijn helemaal klaar voor het Q-hotel!

www.q-music.nl

www.nh-hotels.nl

 

 

Q

Weergaven: 222

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden