Nederlands MediaNetwerk

Voor de derde keer op rij maken luisteraars van Radio Veronica kans hun droomauto te winnen: een Ferrari. Dit jaar heeft Radio Veronica een Ferrari 348 Spider geregeld in de exclusieve kleur (Radio Veronica-) zwart. De Ferrari-actie van Radio Veronica start 11 april.

Om kans te maken op de Ferrari, moeten luisteraars van Radio Veronica schatten wat de kilometerstand is van de Ferrari en deze sms’en naar 8090: . De juiste km-stand is nu nog niet bekend, maar wordt bepaald door de notaris op 11 april a.s. als de Ferrari op de AutoRai wordt geparkeerd, voor de Radio Veronica studio in Hal 8. Wie de km-stand exact raadt, of er het dichtst bij komt, wordt uitgenodigd voor het spannende live finalespel op vrijdag 22 april. Op 11 april wordt de actie afgetrapt tijdens de ochtendshow PK@Veronica met Patrick Kicken. Vanaf die dag geven de Radio Veronica dj’s regelmatig aanwijzingen over de juiste kilometerstand. Meer informatie over de actie en de Ferrari 348 TS vind je op radioveronica.nl.

Radio Veronica heeft een studio ingericht in Hal 8 van de AutoRai. Van 16 april tot en met 23 april zijn er dagelijks live uitzendingen vanaf de AutoRai. Rick van Velthuysen en Marlous Loffelman beginnen met hun programma WeekendRick tussen 12.00 uur en 16.00 uur. Op werkdagen presenteert Luc van Rooij live vanaf de AutoRai zijn middagshow Luc is Los. Het team van Somertijd sluit de dag af van 16.00 uur en 19.00 uur. De finale met het spannende eindspel op vrijdag 22 april is eveneens live te volgen bij Somertijd. AutoRai-bezoekers zijn welkom bij de Radio Veronica -studio in Hal 8 om live radio mee te maken.

De Ferrari is tijdens de hele AutoRai te bewonderen bij de Radio Veronica studio. Proefzitten kan ook, naast een Radio Veronica -babe. De Ferrari 348 volgde in 1989 de zeer populaire 328 op, bekend van de serie Magnum. Het ontwerp van 348 kwam van Ferrari's hofleverancier Pininfarina en is sterk beïnvloed door de Testarossa, die centraal stond in de twee vorige Ferrari acties van Radio Veronica. De cijfers 348 staan voor: 3400 cc en 8 cilinders. Ferrari wilde met de 348 een sportwagen leveren die in principe dagelijks inzetbaar was, reden waarom o.a. airco, ABS en stuurbekrachtiging standaard waren. De meeste 348's zijn net als de Radio Veronica Ferrari als TS geleverd, waarbij de 'S' staat voor Spider. Ferrari rijden met het dak open dus. De Ferrari levert 300 PK en haalt daarmee 275 kilometer per uur en accelereert van 0 tot 100 km/u in 5,4 seconden.

www.radioveronica.nl

www.skyradiogroup.nl

Weergaven: 156

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden