Nederlands MediaNetwerk

Voor de derde keer op rij maken luisteraars van Radio Veronica kans hun droomauto te winnen: een Ferrari. Dit jaar heeft Radio Veronica een Ferrari 348 Spider geregeld in de exclusieve kleur (Radio Veronica-) zwart. De Ferrari-actie van Radio Veronica start 11 april.

Om kans te maken op de Ferrari, moeten luisteraars van Radio Veronica schatten wat de kilometerstand is van de Ferrari en deze sms’en naar 8090: . De juiste km-stand is nu nog niet bekend, maar wordt bepaald door de notaris op 11 april a.s. als de Ferrari op de AutoRai wordt geparkeerd, voor de Radio Veronica studio in Hal 8. Wie de km-stand exact raadt, of er het dichtst bij komt, wordt uitgenodigd voor het spannende live finalespel op vrijdag 22 april. Op 11 april wordt de actie afgetrapt tijdens de ochtendshow PK@Veronica met Patrick Kicken. Vanaf die dag geven de Radio Veronica dj’s regelmatig aanwijzingen over de juiste kilometerstand. Meer informatie over de actie en de Ferrari 348 TS vind je op radioveronica.nl.

Radio Veronica heeft een studio ingericht in Hal 8 van de AutoRai. Van 16 april tot en met 23 april zijn er dagelijks live uitzendingen vanaf de AutoRai. Rick van Velthuysen en Marlous Loffelman beginnen met hun programma WeekendRick tussen 12.00 uur en 16.00 uur. Op werkdagen presenteert Luc van Rooij live vanaf de AutoRai zijn middagshow Luc is Los. Het team van Somertijd sluit de dag af van 16.00 uur en 19.00 uur. De finale met het spannende eindspel op vrijdag 22 april is eveneens live te volgen bij Somertijd. AutoRai-bezoekers zijn welkom bij de Radio Veronica -studio in Hal 8 om live radio mee te maken.

De Ferrari is tijdens de hele AutoRai te bewonderen bij de Radio Veronica studio. Proefzitten kan ook, naast een Radio Veronica -babe. De Ferrari 348 volgde in 1989 de zeer populaire 328 op, bekend van de serie Magnum. Het ontwerp van 348 kwam van Ferrari's hofleverancier Pininfarina en is sterk beïnvloed door de Testarossa, die centraal stond in de twee vorige Ferrari acties van Radio Veronica. De cijfers 348 staan voor: 3400 cc en 8 cilinders. Ferrari wilde met de 348 een sportwagen leveren die in principe dagelijks inzetbaar was, reden waarom o.a. airco, ABS en stuurbekrachtiging standaard waren. De meeste 348's zijn net als de Radio Veronica Ferrari als TS geleverd, waarbij de 'S' staat voor Spider. Ferrari rijden met het dak open dus. De Ferrari levert 300 PK en haalt daarmee 275 kilometer per uur en accelereert van 0 tot 100 km/u in 5,4 seconden.

www.radioveronica.nl

www.skyradiogroup.nl

Weergaven: 163

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Weg met WhatsApp, Big Tech versus de staat, Tik Tok techniek

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden