Nederlands MediaNetwerk

Ricoh, leverancier van producten en diensten op het gebied van IT- en documentmanagement oplossingen, is sponsor van het golftoernooi Van Lanschot Senior Open. Dit toernooi is een onderdeel van De Senior Tour; een Europees wedstrijdcircuit voor golfprofessionals van vijftig jaar en ouder. Het toernooi, waar grote namen aan deelnemen, zoals Ian Woosnam, Boonchu Ruangkit, Barry Lane en Jan Dorrestein, vindt plaats in Wassenaar van 9 tot en met 11 juli 2010.

Het nieuwe sponsorschap vloeit voort uit de samenwerking die Ricoh in januari van dit jaar aanging met Golf Team Holland. Ricoh zal tijdens het driedaagse toernooi verschillende print- en copierservices bieden, zoals A3-kleurenprinters en kleurenprinters die ontworpen zijn voor het afdrukken van foto’s. Daarnaast biedt Ricoh zowel de organisatie als bezoekers van het toernooi de mogelijkheid om gebruik te maken van de twee beschikbaar gestelde HotSpot-printers.

Vanaf smartphones, zoals de Blackberry of iPhone, of laptop kan men eenvoudig, zonder installatie van drivers of software, een printopdracht geven aan de HotSpot-printer. Hierdoor kan iedereen vanaf de smartphone of laptop, de benodigde tickets, programma’s of andere documenten gratis en veilig afdrukken.

Tijdens de Van Lanschot Senior Open kunnen golfspelers tevens deelnemen aan de Ricoh Longest Drive Competitie. De Longest Drive wordt gemaakt door de speler die de bal (bij de eerste slag) vanaf de tee zo ver mogelijk op de fairway slaat. Degene die de bal het verste vanaf de afslag op de fairway heeft geslagen wint de RICOH Longest Drive Award, die de 11e juli wordt uitgereikt.

Ricoh is één van de actiefste bedrijven in de wereld in sportsponsoring. Internationaal is het bedrijf sponsor van de Womens British Open (golf) en ontplooit het sponsoractiviteiten in het internationale skiën. Ricoh is bovendien Platinum Partner en Official Office Solutions Provider van de ATP World Tour (tennis) in Europa én een van de belangrijkste sponsors van UNICEF Open. In Nederland is Ricoh onder andere official supplier van NOC*NSF en partner van Golf Team Holland en de Nederlandse Golf Federatie.

www.ricoh.nl

Weergaven: 43

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden