Nederlands MediaNetwerk

RTL Nederland en Ziggo hoofdsponsor De 24 uur van de Reclame

BVA en VEA zijn zeer verheugd dat RTL Nederland en Ziggo zich als hoofdsponsor verbinden aan de tweede editie van De 24 uur van de Reclame. Het evenement vindt plaats op 12 oktober a.s. en speelt zich - net als vorig jaar – af op en rond het Rembrandtplein in Amsterdam.

Hoogtepunten van dit reclamefestival zijn de uitreiking van de EffieAwards, het Ad Congres met spraakmakende -internationale- gasten, Cannes Lions Amsterdam en de preview van de AdEaters Night met Afterparty.

Het hoofdsponsorschap van zowel RTL Nederland als Ziggo past perfect bij het reclame-event. Beide organisaties verbinden zich graag aan De 24 uur van de Reclame, waarvan De Effie, de meest prestigieuze reclameprijs van Nederland, een hoofdonderdeel is.

Ton Rozestraten, CCO van RTL Nederland: “Terugkijkend in de tijd blijkt keer op keer dat TV-reclame een essentieel ingrediënt is van een prijswinnende effectieve campagne. Als grootste aanbieder van reclamezendtijd is het sponsoren van dé reclameprijs dan ook een logische keuze.” 

Nico Rijkhoff, Brand & Communications Director Ziggo: “Campagnes met durf, een sterke creatieve invulling,  het maken van gerichte keuzes en goed strategisch inzicht zullen zichtbaar bijdragen aan een goede merkpropositie en beleving bij de klant. Wij hebben die ambitie en wensen die uit te dragen naar het vak en te activeren binnen onze eigen marketingorganisatie. Vanuit die ambitie is het een logisch gegeven dat wij De 24 uur van de Reclame gericht ondersteunen.”

Cees Wijnnobel (VEA) en Helen Faasse (BVA), namens de organisatie van de 24 uur: “ Wij zijn zeer verheugd dat zowel Ziggo als RTL Nederland het belangrijkste evenement voor de reclame-industrie meerjarig willen ondersteunen.”

Tijdens het 24 uur durende programma komen ca. 2.000 reclamemakers, adverteerders én jong talent samen. BVA en VEA hebben de diepe overtuiging dat een goed creatief idee altijd toegevoegde waarde houdt en blijft verbinden met de doelgroep. Vandaar dat deze editie gekozen is voor het thema I Like Ideas.

www.24reclame.nl  

Weergaven: 94

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden