Nederlands MediaNetwerk

Ruim 1100 liefdeskoppels maken kans op Sky Radio Droombruiloft met VanVelzen

Vandaag start de stemronde van de Sky Radio Droombruiloft. Luisteraars kunnen op meer dan 1100 koppels hun stem uitbrengen. Uit de 101 koppels met de meeste stemmen kiest de computer  eindelijk het paar dat op de speciale datum 11-11-2011 elkaar het jawoord zal geven tijdens een droomhuwelijk, waarbij Sky Radio alles regelt.

De afgelopen twee weken hebben liefdeskoppels met trouwplannen en luisteraars van Sky Radio zich via www.skyradio.nl massaal aangemeld voor de volledige verzorgde Droombruiloft. Meer dan 1.200 koppels moeten de komende dagen zoveel mogelijk stemmen krijgen. De 101 liefdeskoppels met de meeste stemmen krijgen de kans de dag van hun leven te beleven tijdens Sky Radio’s Droombruiloft.

Vanaf vandaag tot en met 18 september moeten de liefdeskoppels zoveel mogelijk sms-stemmen krijgen. In deze periode kunnen luisteraars aangeven welk koppel zij graag als winnaars van de Droombruiloft zien. De 101 koppels met de meeste stemmen gaan na deze stemronde door. Hieruit zal uiteindelijk op 20 september het winnende koppel door de computer worden gekozen. Via Skyradio.nl kunnen luisteraars hun keuze bepalen en per sms hun stem uitbrengen.

De bruiloft vindt plaats in de prachtige trouwlocatie Finley  het Witte Huis in Loosdrecht. Sky Radio denkt overal aan: een weddingplanner, de bruidsjapon en het trouwpak, trouwringen, een bruidsfotograaf, huwelijkskaarten, de taart, bruidsmake-up en kapsel, de huwelijkscadeaus, het vervoer naar de prachtige trouwlocatie en natuurlijk na afloop van de bijzondere ceremonie de huwelijksreis naar het romantische Bali. Sky Radio laat het bruidspaar aan niets ontbreken en verzorgt de gehele bruiloft!

Het winnende koppel trouwt op de droomdatum 11-11-2011, in aanwezigheid van speciale gast VanVelzen. Hij zal het gelukkige koppel toespreken en één van zijn mooiste liefdesnummers zingen.

www.skyradio.nl

Weergaven: 122

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

[Podcast] Eric Kip over allOut, hét mediafestival van Nederland

Eric Kip is CEO van Exterion Media en voorzitter van de MWG. In onze podcast vertelt hij over allOut, hét mediafestival van Nederland, donderdag 16 mei, Thuishaven Amsterdam

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

[Column] Erwin Fisser: Ik heb er genoeg van

Spullen dus. Daar heb ik er genoeg van. En niet alleen ik, wij allemaal in het welvarende Noordwest-Europa. Tot aan de nok toe vol zitten onze woonruimtes. Met allerhande zooi. Voor een grijpstuiver bij elkaar gegrist bij de één of andere dumpwinkel

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden