Nederlands MediaNetwerk

Ruim 1100 liefdeskoppels maken kans op Sky Radio Droombruiloft met VanVelzen

Vandaag start de stemronde van de Sky Radio Droombruiloft. Luisteraars kunnen op meer dan 1100 koppels hun stem uitbrengen. Uit de 101 koppels met de meeste stemmen kiest de computer  eindelijk het paar dat op de speciale datum 11-11-2011 elkaar het jawoord zal geven tijdens een droomhuwelijk, waarbij Sky Radio alles regelt.

De afgelopen twee weken hebben liefdeskoppels met trouwplannen en luisteraars van Sky Radio zich via www.skyradio.nl massaal aangemeld voor de volledige verzorgde Droombruiloft. Meer dan 1.200 koppels moeten de komende dagen zoveel mogelijk stemmen krijgen. De 101 liefdeskoppels met de meeste stemmen krijgen de kans de dag van hun leven te beleven tijdens Sky Radio’s Droombruiloft.

Vanaf vandaag tot en met 18 september moeten de liefdeskoppels zoveel mogelijk sms-stemmen krijgen. In deze periode kunnen luisteraars aangeven welk koppel zij graag als winnaars van de Droombruiloft zien. De 101 koppels met de meeste stemmen gaan na deze stemronde door. Hieruit zal uiteindelijk op 20 september het winnende koppel door de computer worden gekozen. Via Skyradio.nl kunnen luisteraars hun keuze bepalen en per sms hun stem uitbrengen.

De bruiloft vindt plaats in de prachtige trouwlocatie Finley  het Witte Huis in Loosdrecht. Sky Radio denkt overal aan: een weddingplanner, de bruidsjapon en het trouwpak, trouwringen, een bruidsfotograaf, huwelijkskaarten, de taart, bruidsmake-up en kapsel, de huwelijkscadeaus, het vervoer naar de prachtige trouwlocatie en natuurlijk na afloop van de bijzondere ceremonie de huwelijksreis naar het romantische Bali. Sky Radio laat het bruidspaar aan niets ontbreken en verzorgt de gehele bruiloft!

Het winnende koppel trouwt op de droomdatum 11-11-2011, in aanwezigheid van speciale gast VanVelzen. Hij zal het gelukkige koppel toespreken en één van zijn mooiste liefdesnummers zingen.

www.skyradio.nl

Weergaven: 118

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startups] Ahmed Ali en Tim Smit over Moodus

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Jarik Oosting van SwitchBay.

[Nederlands MediaNetwerk TV] Mikel Burger over Ve Global

In 2009 start een Londens bedrijf met het helpen van andere bedrijven met hun e-commerce. Om klanten die op het laatste moment, bij het winkelmandje, afhaken te verleiden om toch vooral die aankoop alsnog te doen

[Cross Media Case 2019] Laurens de Roode over De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne De Winnaars van Morgen Beginnen Vandaag van KPN in als Cross Media Case

[Nederlands MediaNetwerk TV] Phoebe Ohayon over Voice Branding

Phoebe Ohayon is mede-oprichter en partner van Voice Branding, een startup die merken en bedrijven helpt met het ontwikkelen en ontwerpen van hun audio-identiteit. Ze vertelt ons meer over deze nieuwe industrie

[Cross Media Case 2019] Lonneke Martens-Bos over Eneco, een StukjeZon voor iedereen

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare zendt de campagne Eneco, een StukjeZon voor iedereen in als Cross Media Case

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

[Column] Maartje Blijleven: De waarde van communities

Uit onderzoek van Motivaction blijkt dat de participatiesamenleving - die steeds verder digitaliseert - veel vraagt van de zelfredzaamheid van mensen. Digitalisering zorgt voor veel transparantie, en daarmee ook voor een explosie van informatie. Hoe ga je om met deze informatie-overload? Hoe geef je daar structuur aan?

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden