Nederlands MediaNetwerk

Ruim 1100 liefdeskoppels maken kans op Sky Radio Droombruiloft met VanVelzen

Vandaag start de stemronde van de Sky Radio Droombruiloft. Luisteraars kunnen op meer dan 1100 koppels hun stem uitbrengen. Uit de 101 koppels met de meeste stemmen kiest de computer  eindelijk het paar dat op de speciale datum 11-11-2011 elkaar het jawoord zal geven tijdens een droomhuwelijk, waarbij Sky Radio alles regelt.

De afgelopen twee weken hebben liefdeskoppels met trouwplannen en luisteraars van Sky Radio zich via www.skyradio.nl massaal aangemeld voor de volledige verzorgde Droombruiloft. Meer dan 1.200 koppels moeten de komende dagen zoveel mogelijk stemmen krijgen. De 101 liefdeskoppels met de meeste stemmen krijgen de kans de dag van hun leven te beleven tijdens Sky Radio’s Droombruiloft.

Vanaf vandaag tot en met 18 september moeten de liefdeskoppels zoveel mogelijk sms-stemmen krijgen. In deze periode kunnen luisteraars aangeven welk koppel zij graag als winnaars van de Droombruiloft zien. De 101 koppels met de meeste stemmen gaan na deze stemronde door. Hieruit zal uiteindelijk op 20 september het winnende koppel door de computer worden gekozen. Via Skyradio.nl kunnen luisteraars hun keuze bepalen en per sms hun stem uitbrengen.

De bruiloft vindt plaats in de prachtige trouwlocatie Finley  het Witte Huis in Loosdrecht. Sky Radio denkt overal aan: een weddingplanner, de bruidsjapon en het trouwpak, trouwringen, een bruidsfotograaf, huwelijkskaarten, de taart, bruidsmake-up en kapsel, de huwelijkscadeaus, het vervoer naar de prachtige trouwlocatie en natuurlijk na afloop van de bijzondere ceremonie de huwelijksreis naar het romantische Bali. Sky Radio laat het bruidspaar aan niets ontbreken en verzorgt de gehele bruiloft!

Het winnende koppel trouwt op de droomdatum 11-11-2011, in aanwezigheid van speciale gast VanVelzen. Hij zal het gelukkige koppel toespreken en één van zijn mooiste liefdesnummers zingen.

www.skyradio.nl

Weergaven: 129

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation, Surveillance, Apple Appstore, Retentie en de Paus

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Joris van Lierop: Go live in lockdown

Een maand geleden ging The Content Exchange (TCE) dan eindelijk live. En hoewel ik al behoorlijk wat dingen live heb gezet, blijft het ritueel hetzelfde. Het nerveuze gedoe over het persbericht, de twijfel komt er iemand ...

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Four common mistakes in content strategy

And how to fix them.. Over the past months and even years, all my conversations about content strategy reveal four common elements that hinder their success. Being aware of these pitfalls is half the solution

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden