Nederlands MediaNetwerk

Sak van den Boom over het 5de Customer Media Congres

Op 17 november vindt in Haarlem het
5de Customer Media Congres plaats. Bellen wij organisator
Sak van den Boom.
Dag Sak, hoe is het met je? 'Goed want ik probeer te ontdekken hoe social media het werk kunnen doen bij de werving voor 17 november. Dan willen we marketeers en producenten van customer media bij elkaar halen in Haarlem om kennis uit te wisselen over de inzet van redactionele content voor het binden van relaties en medewerkers. Een uniek event.'
Een congres met alleen vrouwelijke sprekers. Respect! Dat is guts. Vertel alles! 'Aan de makerskant bij Customer Media werken heel veel vrouwen. Zeker 80 procent. Ook aan opdrachtgeverszijde vind je veel vrouwen. Dan zet je eens geen blauwe pakken op het toneel. Er zijn genoeg vrouwelijke professionals in dit vakgebied die een goed verhaal hebben. Die hebben we geselecteerd. Tien toppers. Sprekers van
Nuon, Procter&Gamble, Future Navigator, the BlogSquad, Intomart GfK en professionals uit Mexico, VS, Singapore, Kopenhagen en van eigen bodem natuurlijk vertellen hoe customer media een steeds belangrijke rol spelen binnen marketing. Marketing wordt steeds meer publishing.'
Natuurlijk verwachten we heel veel vuurwerk op het congres. Kun je een voorproefje geven? 'Het congres is geen vurig pleidooi voor print, hoewel magazines nog steeds dominant zijn binnen customer media. Want print werkt heel effectief in combinatie met digitaal, waaronder social media. Wat Rutte niet deed, doet de Customer Media Council wel: de beste vrouwelijke marketeers krijgen de vloer op dit unieke congres waarin het uiteindelijk gaat over het feit dat storytelling met succes business kan veranderen. Van marketing naar content marketing. Het gaat ook bij customer media steeds meer over customer engagement. De onderwerpen die we op het congres behandelen vertellen hoe je op dat terrein jezelf kunt aanscherpen; De psychologie achter goede content; Verbeter het gesprek met klanten en vooral: hoe blijf je in gesprek; Met de juiste content op het multichannelplatform; Kijk in de toekomst en gebruik trends in positionering ; Social networks, merken en producten en de versterkende werking van de combi: print en digitaal.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zijn erg blij dat
Aaf Brandt Corstius komt. Columnist van de Volkskrant, en op 17 november onze columnist!'
Lees alles over het 5de Customer Media Congres
www.customermedia.nl

Weergaven: 106

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

[Interview] Yvonne Prins en Carolien van ’t Hek: We laten ons niet leiden door conventies

De dagelijkse leiding van UM Nederland is per 1 oktober 2019 in handen van Yvonne Prins als Managing Partner en Carolien van ’t Hek als CEO. Wij spreken hen over UM

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Jeroen Verkroost: Hoe geeft Trump een miljard uit aan misinformatie? Hoe zet je Netflix autopreview uit?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden