Nederlands MediaNetwerk

Sak van den Boom over het 5de Customer Media Congres

Op 17 november vindt in Haarlem het
5de Customer Media Congres plaats. Bellen wij organisator
Sak van den Boom.
Dag Sak, hoe is het met je? 'Goed want ik probeer te ontdekken hoe social media het werk kunnen doen bij de werving voor 17 november. Dan willen we marketeers en producenten van customer media bij elkaar halen in Haarlem om kennis uit te wisselen over de inzet van redactionele content voor het binden van relaties en medewerkers. Een uniek event.'
Een congres met alleen vrouwelijke sprekers. Respect! Dat is guts. Vertel alles! 'Aan de makerskant bij Customer Media werken heel veel vrouwen. Zeker 80 procent. Ook aan opdrachtgeverszijde vind je veel vrouwen. Dan zet je eens geen blauwe pakken op het toneel. Er zijn genoeg vrouwelijke professionals in dit vakgebied die een goed verhaal hebben. Die hebben we geselecteerd. Tien toppers. Sprekers van
Nuon, Procter&Gamble, Future Navigator, the BlogSquad, Intomart GfK en professionals uit Mexico, VS, Singapore, Kopenhagen en van eigen bodem natuurlijk vertellen hoe customer media een steeds belangrijke rol spelen binnen marketing. Marketing wordt steeds meer publishing.'
Natuurlijk verwachten we heel veel vuurwerk op het congres. Kun je een voorproefje geven? 'Het congres is geen vurig pleidooi voor print, hoewel magazines nog steeds dominant zijn binnen customer media. Want print werkt heel effectief in combinatie met digitaal, waaronder social media. Wat Rutte niet deed, doet de Customer Media Council wel: de beste vrouwelijke marketeers krijgen de vloer op dit unieke congres waarin het uiteindelijk gaat over het feit dat storytelling met succes business kan veranderen. Van marketing naar content marketing. Het gaat ook bij customer media steeds meer over customer engagement. De onderwerpen die we op het congres behandelen vertellen hoe je op dat terrein jezelf kunt aanscherpen; De psychologie achter goede content; Verbeter het gesprek met klanten en vooral: hoe blijf je in gesprek; Met de juiste content op het multichannelplatform; Kijk in de toekomst en gebruik trends in positionering ; Social networks, merken en producten en de versterkende werking van de combi: print en digitaal.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zijn erg blij dat
Aaf Brandt Corstius komt. Columnist van de Volkskrant, en op 17 november onze columnist!'
Lees alles over het 5de Customer Media Congres
www.customermedia.nl

Weergaven: 102

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden