Nederlands MediaNetwerk

iFlavour lanceert iFlavour Deluxe. Bellen wij iFlavour directeur Sander Wessel


Dag Sander, hoe gaat het met je?
'Zeer goed, de lente komt weer in zicht! Kijk jij er ook al naar uit?'


Reken maar. Wat doet iFlavour?
'iFlavour is een wallpaper magazine. Nadat consumenten hun interesses aangegeven hebben, worden er automatisch wallpapers op de achtergrond van de gebruikers geplaatst. Als ze meer willen weten over het onderwerp van de wallpaper, kunnen ze in de software doorklikken en worden ze direct doorgelinkt naar bv. een site waar meer informatie over de wallpaper te vinden is of over het product/merk van de wallpaper. Met één klik dus direct vanaf je desktop naar product, geweldig!!'


En dan de lancering van iFlavour Deluxe. Vertel alles!
'iFlavour Deluxe is een zeer effectieve reclamedrager. Dit is de B2B versie van iFlavour. Bedrijven kunnen voor een voordelig maandelijks bedrag de software 'huren' om hun doelgroep mee te bereiken. Dit gebeurt door automatisch wallpapers op de achtergrond van de doelgroep te plaatsen. Als de doelgroep meer wilt weten over het onderwerp van de wallpaper of direct het product aan willen schaffen, worden ze doorgelinkt naar de juiste webpagina. Dit is een ideaal middel om merken mee te versterken en te communiceren met de gewenste doelgroep. Deze is ook te selecteren in de software op leeftijd, geslacht en regio. Het mooie van iFlavour is dat ieder bedrijf een eigen kanaal krijgt om hun doelgroep mee te selecteren en te bereiken, hierbij hebben ze dus geen last van concurrenten. iFlavour Deluxe is gemakkelijk in gebruik en niet te missen!'


Wat gaat iFlavour doen in 2010?

'Scoren! De verwachtingen liggen hoog voor iFlavour Deluxe. Het team van iFlavour is hard aan het werk om iFlavour Deluxe groots te maken! Wie doet ermee?'


Wat is het laatste nieuws?

'Er komt nog een nieuwe versie van iFlavour aan. Deze is specifiek voor de consumenten. Zij kunnen zich abonneren op prachtige wallpapers die precies afgestemd zijn op hun smaak voor een laag bedrag. Hierbij gaan we beginnen met enkele kanalen, die we gaan uitbouwen zodat er voor iedereen, jong of oud, geweldige wallpapers te vinden zijn! Kortom, een razend druk maar leuk jaar voor de boeg!'


www.iflavour.nl/deluxe

Weergaven: 176

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Inge de Munnik op 25 Februari 2010 op 9.48
Wat gaat een abonnement iFlavour voor consumenten kosten?

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden