Nederlands MediaNetwerk

Sanoma: Cosmopolitan mediapartner Triumph Inspiration Award

Triumph heeft voor de Triumph Inspiration Award het glossy magazine Cosmopolitan als mediapartner op de Nederlandse markt aangetrokken. De glossy biedt Triumph een perfect platform om het merk binnen de doelgroep van vrouwen tussen de 18-35 jaar die veel interesse hebben in fashion te versterken. Sanoma Uitgevers gaat voor de eerste keer een dergelijke samenwerking aan met het internationaal gerespecteerde lingeriemerk, dat nu voor het derde jaar de Triumph Inspiration Award organiseert. De samenwerking heeft als doel de Triumph Inspiration Award nationaal op de kaart te zetten. Met name door de inzet van print, online, instore promotion, een event, PR en social media. De Triumph Inspiration Award is een wereldwijde lingerie ontwerpwedstrijd, waar 28 landen aan mee doen. De afgelopen maanden hebben in Nederland ruim 130 jonge, getalenteerde modestudenten zich laten uitdagen voor de Triumph Inspiration Award van 2010. Zij ontwierpen een lingerieset met als inspirerend design motto
Shape Sensation. In totaal zijn er 12 modestudenten genomineerd voor de nationale finale die op 15 juni plaatsvindt in Amsterdam. De Nederlandse vakjury bestaat uit o.a:
Claudia Straatmans (hoofdredacteur Cosmopolitan),
Anne Marie Commandeur (trendforecaster, oprichtster stijlinstituut),
Carine van de Broeck (productmanager Triumph) en het Nederlands mode ontwerpersduo
Truus Spijkers en
Riet
Spijkers. Zij selecteren uit de 12 finalisten de uiteindelijke Nederlandse winnaar, die een plek krijgt in de internationale Grand Finale in september in Londen. Het winnende lingerieontwerp van Nederland mag naar de internationale Grand Finale in Londen. Daarnaast krijgt de winnaar 1000 euro en een jaarabonnement op Cosmopolitan. Het winnende ontwerp van de internationale Grande Finale wordt aangepast tot een commercieel kledingstuk en in een beperkte uitgave in productie genomen. Deze wordt wereldwijd verkocht in geselecteerde winkels van Triumph. Naast de nationale vakjury winnaar is er dit jaar ook een Nederlandse publiekswinnaar. De creaties van alle 12 finalisten zijn te zien op
www.cosmopolitan/triumph. Iedereen die een stem uitbrengt op zijn/haar favoriete ontwerp, maakt direct kans op fantastische prijzen. Stemmen kan nog tot 4 juni.
www.cosmopolitan.nl/triumph
www.sanoma-uitgevers.nl

Weergaven: 76

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden