Nederlands MediaNetwerk

Sanoma Digital: NU.nl uitgeroepen tot populairste nieuwssite 2010

De nieuwssite NU.nl is uitgeroepen tot de populairste nieuwssite van het jaar 2010. Bij de jaarlijkse verkiezing voor de Website van het Jaar ontving de nieuwssite de meeste stemmen van het publiek.
Laurens Verhagen, Hoofdredacteur NU.nl: “Wij zijn blij met deze erkenning van het publiek. Voor ons is juist de waardering van de gebruikers het belangrijkst.”

Sander Stallinga, Publisher Nieuws bij Sanoma Digital: “NU.nl is de afgelopen jaren enorm gegroeid in bereik en kwaliteit. Als merk en als website, maar ook op mobiel en tablets. We willen onze ruim 5 miljoen lezers ontzettend bedanken voor deze erkenning. Uiteraard gaan we in 2011 weer door, met meer beeld, meer video, meer eigen nieuws, meer mobiel: meer NU.”

Yunoo.nl kreeg de beste kwaliteitsbeoordeling en is daarmee door het publiek verkozen tot Website van het jaar 2010. Daarnaast werd Yunoo.nl door het publiek verkozen tot beste financiële website. Sanoma Digital heeft een belang in de website waar Nederlanders een online huishoudboekje kunnen bijhouden.

Website van het Jaar is dé online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste website van Nederland. Bij de verkiezing, die online werd gehouden, werden in totaal ruim 1,6 miljoen stemmen uitgebracht. Deelnemers konden een keuze maken uit sites in 21 verschillende categorieën. Daarbinnen werd telkens de populairste en de beste website aangewezen.

Eerdere winnaars zijn onder andere Google, Hyves en Tweakers.net.

www.nu.nl
www.sanomadigital.nl

Weergaven: 57

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden