Nederlands MediaNetwerk

De vtwonen van november heeft een opmerkelijke cover. Een zogenaamde perforatiecover met een advertentie in drie lagen. Deze bijzondere cover is gemaakt in samenwerking met
IKEA. Door de perforaties los te scheuren kunnen er 27 combinaties gemaakt worden met een muur, bank en vloer. De perforatiecover sluit naadloos aan bij de IKEA campagne
Elke dag is anders. IKEA heeft hiervoor gekozen om de vele stijlen te benadrukken. Volgens
Erik Hannema, productmanager Plusproposities Sanoma Uitgevers, komt vanuit mediabureaus en adverteerders steeds vaker de vraag naar onderscheidende advertentie-mogelijkheden in print. “Bij Plusproposities zijn we voortdurend op zoek naar opmerkelijke proposities. Deze perforatiecover in samenwerking met IKEA is daar een mooi voorbeeld van.” Het novembernummer van vtwonen ligt vanaf 19 oktober in de winkel.
www.vtwonen.nl
www.sanoma-uitgevers.nl

Weergaven: 62

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden