Nederlands MediaNetwerk

Sanoma Media haalt €973.824,37 op met Pink Ribbon Magazine 2010

Vandaag overhandigde Sanoma Media een cheque ter waarde van €973.824,37 aan Stichting Pink Ribbon. Dit bedrag is de opbrengst van Pink Ribbon Magazine 2010 wat afgelopen jaar voor de zevende keer verscheen met als thema: Live Pink to Inspire. Met een oplage van exact 107.533 magazines en diverse nevenactiviteiten zoals Music to Inspire waar muziek kon worden gedownload heeft Sanoma het bedrag van vorig jaar op een haar na geëvenaard.

Ida van Belle, directeur Stichting Pink Ribbon: “Wij zijn ontzettend blij met Sanoma Media als partner. Niet alleen vanwege de fantastische donatie die we mochten ontvangen. Sanoma Media heeft ook in 2010 weer een geweldige campagne gemaakt en ons daarmee ondersteund in het vragen van aandacht voor borstkanker!”

Het bedrag wat Sanoma Media in 2010 voor de Stichting Pink Ribbon heeft opgehaald gaan ze inzetten voor projecten die borstkanker patiënten en hun naasten zorg bieden bij psychosociale problemen. Borstkanker leidt bij een groot deel van de patiënten tot problemen zoals onzekerheid, angst en depressies. Pink Ribbon zet zich in voor optimale zorg voor deze patiënten en niet te vergeten hun naasten zoals partners en kinderen. Ida van Belle nam de cheque in ontvangst met Pink Ribbon Ambassadeur Quinty Trustfull.

Ook dit jaar committeert Sanoma Media zich aan Stichting Pink Ribbon. Eind september, vlak voor de start van de Borstkankermaand zal de achtste editie van het charity magazine weer verkrijgbaar zijn. Dick Molman, CEO Sanoma Media:”Een fantastisch resultaat is wederom behaald. We zijn ongelofelijk trots dat we dit bedrag aan de Stichting Pink Ribbon kunnen doneren. Het is ieder jaar een ongelooflijk grote klus die door onze medewerkers wordt geklaard met hulp van adverteerders. En dat allemaal naast bestaande werkzaamheden. Iedereen hier draagt de Stichting een warm hart toe.”

In totaal heeft Sanoma Media nu een bedrag van €5.654.130,50 opgehaald voor het goede doel. Sinds 2004 heeft Pink Ribbon Magazine de volgende resultaten voortgebracht:
2004 € 532.545,- met een oplage van 94.000 exemplaren.
2005 € 561.439,- met een oplage van 83.000 exemplaren.
2006 € 670.735,- met een oplage van 98.000 exemplaren.
2007 €1.030.324,- met een oplage van 117.000 exemplaren.
2008 € 900.422,- met een oplage van 105.000 exemplaren.
2009 € 984.841,- met een oplage van 110.000 exemplaren.
2010 € 973.824,- met een oplage van 107.500 exemplaren.

www.sanomamedia.nl

Weergaven: 113

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden