Nederlands MediaNetwerk

Top 25 meest bekeken programma's van september 2013

Top 25 meest bekeken programma’s, 6 jaar en ouder, gehele dag (02-26 uur)

Pos

Datum

Dag

Titel

Zender

KDH

Kijkers

*1.000

MADL

1

08-09-2013

zo

BOER ZOEKT VROUW INTERNATIONAAL

Ned1

21,5

3.316

42,2

2

20-09-2013

vr

VOICE OF HOLLAND THE   BLIND AUDITIONS

RTL4

19,7

3.031

40,7

3

01-09-2013

zo

JOURNAAL 20 UUR

Ned1

18,0

2.778

42,7

4

22-09-2013

zo

STUDIO SPORT EREDIVISIE

Ned1

17,9

2.757

48,6

5

18-09-2013

wo

VOETBAL CL BARCELONA AJAX

Ned3

15,4

2.371

32,0

6

08-09-2013

zo

EEN TEGEN 100

Ned1

14,9

2.294

30,6

7

02-09-2013

ma

GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN

RTL4

14,8

2.281

34,1

8

10-09-2013

di

VOETBAL WK KW AND NLD

SBS 6

13,7

2.106

29,5

9

30-09-2013

ma

SPOORLOOS

Ned1

13,6

2.100

28,3

10

29-09-2013

zo

REUNIE

Ned1

13,2

2.037

25,7

11

14-09-2013

za

IK HOU VAN HOLLAND

RTL4

13,1

2.016

29,5

12

23-09-2013

ma

RADAR

Ned1

12,0

1.848

24,2

13

24-09-2013

di

DUBBELTJE OP ZIJN KANT

RTL4

10,9

1.685

25,2

14

06-09-2013

vr

VOETBAL WK KW EST NLD

SBS 6

10,8

1.672

23,7

15

15-09-2013

zo

MAN MET DE HAMER

RTL4

10,8

1.667

21,9

16

30-09-2013

ma

FAMILIEDINER

Ned1

10,7

1.641

27,1

17

26-09-2013

do

EXPEDITIE ROBINSON 2013

RTL5

9,8

1.504

21,3

18

21-09-2013

za

WIE BEN IK

RTL4

9,6

1.473

25,1

19

24-09-2013

di

UITSTEL VAN EXECUTIE

RTL4

9,5

1.468

21,1

20

17-09-2013

di

PRINSJESDAG 2013

Ned1

9,4

1.451

66,1

21

17-09-2013

di

VOETBAL CL GALATASARAY   REAL MADRID

Ned3

9,2

1.424

20,2

22

11-09-2013

wo

LOVE IS IN THE AIR

RTL4

9,2

1.417

20,1

23

09-09-2013

ma

HALF ACHT NIEUWS

RTL4

9,2

1.415

26,0

24

18-09-2013

wo

VOETBAL CL NB

Ned3

9,0

1.394

25,6

25

10-09-2013

di

RIJDENDE RECHTER

Ned1

8,9

1.371

23,5

Bron: Stichting Kijkonderzoek

Weergaven: 422

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden