Nederlands MediaNetwerk

Vanavond trapt Ster weer af met een week vol verrassende, mooie en vooral nieuwe reclameblokken: SterLab. Een proeftuin voor jonge creatieven, adverteerders, reclamebureaus én voor de kijker thuis. Want iedereen met een hart voor het reclamevak doet mee; van doorgewinterde professionals die SterLab gebruiken als etalage voor innovatief of ander werk, tot jonge reclametalenten die de kijker een voorzichtige blik op de toekomst bieden. 

Net als vorig jaar is het ingezonden materiaal heel divers. Je gaat bijzonder eindexamenwerk van studenten van de Nederlandse Film en Televisie Academie zien, oh ja! roepen bij een reclameblok vol golden oldies zoals Popla en Melk de Witte Motor en verrast worden door werk van jonge creatieven voor Fight Cancer. Ook mag je even achter de schermen kijken en zie je succesvolle virals die het hele internet al over zijn geweest. Daarbij komen er adverteerders voorbij die je niet eerder op tv zag.   

Met SterLab haakt Ster aan op het succesvolle TV Lab van Nederland 3 waarin programmamakers de kans krijgen vernieuwende, afwijkende, creatieve programma’s en pilots aan het Nederlandse publiek te tonen.

Het bijzondere aan zowel SterLab als TV Lab is de stem van het publiek. Anders dan bij de Ster Gouden Loeki-verkiezing, zijn er bij SterLab geen winnaars of verliezers. Maar het oordeel is voor zowel Ster als voor de makers van grote waarde omdat het veel zegt over hoe we reclame kijken en beleven.

 

•           SterLab loopt van 29 augustus t/m 2 september.

•           Het gaat om in totaal 18 reclameblokken (ca. 3 per avond)

•           Die elke avond van 20.00 uur tot 02.00 uur op Nederland 3 worden uitgezonden.

 

www.ster.nl/sterlab

Weergaven: 80

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden