Nederlands MediaNetwerk

Tenenkrommende humor van Centraal Beheer Achmea

Persbericht van de week! Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat we een bericht binnenkregen dat
zo slecht was dat we ons genoodzaakt zagen die het predicaat
Persbericht van de week! mee te geven.


Maar het bericht van Centraal Beheer Achmea dat vandaag op onze digitale deurmat plofte, is van een dermate stuitende debiliteit dat we geen keuze hebben.


Het gaat van Lachen is gezond tot
humoristische cartoons, van
ludieke actie tot
mentale
deukjes en dat alles tussen allerlei varianten van haakjes.


Hebben die mensen bij Achmea dan geen PR bureau?

Blijkbaar niet want dit bericht kom straight from Bertwin Tiemersma van Achmea, van wie wij overigens allemaal de hartelijke groeten krijgen...
lees verder

Weergaven: 213

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Rob Visser op 6 April 2011 op 15.25

Ik begrijp de motieven van Achmea om dit vraagstuk aan de orde te stellen en dan lijkt humor mij niet ongezond. Ik begrijp ook dat de auteur van dit stuk, die zichzelf niet noemt, er irritatie aan ontleend heeft. Ik begrijp niet wat die irritatie heeft veroorzaakt en ik begrijp ook niet waarom de aanduiding debiliteit word gebruikt. Jammer vind ik dat de persoonsnaam van de afzender zo prominent wordt genoemd.

 

Ik zou het fijn vinden als er iets meer duidelijkheid kan komen waar de irritatie vandaan komt. Het is logisch dat in bijdragen op internet de verhouding tussen feiten en commentaar wordt verkend, maar enige onderbouwing zou ik wel op prijs stellen. Anders zou de indruk kunnen ontstaan dat het hier om een erg persoonlijke beleving gaat en dat lijkt me op een professioneel platform wat minder geslaagd.

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden