Nederlands MediaNetwerk

Tenenkrommende humor van Centraal Beheer Achmea

Persbericht van de week! Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat we een bericht binnenkregen dat
zo slecht was dat we ons genoodzaakt zagen die het predicaat
Persbericht van de week! mee te geven.


Maar het bericht van Centraal Beheer Achmea dat vandaag op onze digitale deurmat plofte, is van een dermate stuitende debiliteit dat we geen keuze hebben.


Het gaat van Lachen is gezond tot
humoristische cartoons, van
ludieke actie tot
mentale
deukjes en dat alles tussen allerlei varianten van haakjes.


Hebben die mensen bij Achmea dan geen PR bureau?

Blijkbaar niet want dit bericht kom straight from Bertwin Tiemersma van Achmea, van wie wij overigens allemaal de hartelijke groeten krijgen...
lees verder

Weergaven: 228

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Rob Visser op 6 April 2011 op 15.25

Ik begrijp de motieven van Achmea om dit vraagstuk aan de orde te stellen en dan lijkt humor mij niet ongezond. Ik begrijp ook dat de auteur van dit stuk, die zichzelf niet noemt, er irritatie aan ontleend heeft. Ik begrijp niet wat die irritatie heeft veroorzaakt en ik begrijp ook niet waarom de aanduiding debiliteit word gebruikt. Jammer vind ik dat de persoonsnaam van de afzender zo prominent wordt genoemd.

 

Ik zou het fijn vinden als er iets meer duidelijkheid kan komen waar de irritatie vandaan komt. Het is logisch dat in bijdragen op internet de verhouding tussen feiten en commentaar wordt verkend, maar enige onderbouwing zou ik wel op prijs stellen. Anders zou de indruk kunnen ontstaan dat het hier om een erg persoonlijke beleving gaat en dat lijkt me op een professioneel platform wat minder geslaagd.

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden