Nederlands MediaNetwerk

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.
We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.
De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.
Na 200 prints weigerde de yellow toner.
Toen we de printer openden bleken er brandsporen op de rol te zitten.
Kortom de toner was defect.
Wij belden het bedrijf op omdat ze volgens hunzelf uitstekende service verlenen.
De telefoniste beaamde dat we garantie hadden op de toner.
We kregen een testpagina toegestuurd‚ die we netjes hebben uitgeprint‚ waaruit bleek dat deze niet meer werkte.
Daarna wilde deze zelfde mevrouw dat we de toner weegden.
Wegen? Voor garantie? De heer Baltink‚ voorzitter van de cooperatie‚ werd nu wel een beetje boos.
Na 200 prints weigert een toner‚ blijkbaar word ik voor een leugenaar aangezien door deze mensen.
We willen de toner zonder problemen naar hun opsturen‚ maar wel meteen een toner terug..dat het heet garantie.
Meneer Baltink heeft meteen contact opgenomen met Tros Radar‚ vandaag komt ook een artikel te staan bij het Nederlands Medianetwerk met 10.000 leden.
Hij heeft besloten het er niet bij te laten zitten‚ het wordt ook meteen meegenomen in de hun goed gelezen nieuwsbrief.
Volgens hem het zoveelste bedrijf dat beweert klantvriendelijk te zijn‚ service te leveren.
En negatieve kritiek wordt door hun "feedback" systeem blijkbaar niet geplaatst. 2 jaar garantie staat er bij de toner zie link
Dus mensen‚ blijf weg bij compatriot.nl cq totaalinkt.nl‚ deze mensen zijn niet te vertrouwen.

En volgens hun feedbacksysteem link leveren ze uitstekende service en zijn ze klantvriendelijk http://beoordelingen.feedbackcompany.nl/reviews/4617/Totaalinkt.nl.... alleen niet aan coop.ver. de Lichtmakers.

kortom een prima bedrijf om eens door te lichten bij Kassa, TrosRadar, want als hun service zo goed is waarom word er dan zo moeilijk gedaan over het leveren van een neiuwe toner?

Weergaven: 7279

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, waaronder Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Amanda Bosma, Audio & Content Lead bij JUKE

Amanda Bosma is Audio & Content Lead bij JUKE. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: AI, voice bij DPG media, Instagram Threads, Mediamonitor, Kramp, zoektocht  

Staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) ‘ziet kansen in de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie om menselijk denkvermogen te imiteren en zelfstandig problemen op te lossen’

Jeroen Verkroost: Zuckerberg behind the scenes? Wat zijn de populairste apps? Een million mile Tesla? Personaliseren, hoe dan?

The Verge wist de hand te leggen op twee uur exclusive leaked audio van interne meetings van Mark Zuckerberg met zijn personeel. De Facebookmedewerkers stellen vragen, onder andere over de koers en toekomst van het bedrijf

[Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies

Je kent het fenomeen wel: de scrollzombie. Wandelend door de stad zie ik ze overal. Eerst stonden ze alleen bij de bushalte of op het perron. Soms een enkeling, op een hoek van een straat of rokend

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel

Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen

[Column] Erwin Fisser: Greta Thunberg, sletten, boze boeren, de overheid en ons falende brein

Wat ons intellectueel onderscheidt van apen, is dat wij kunnen bedenken wat een ander denkt dat wij denken dat zij denken dat wij denken. Als dit zo'n belangrijk onderscheid is, waarom zijn wij er eigenlijk zo verschrikkelijk slecht in

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden