Nederlands MediaNetwerk

Via de Coop.ver.de Lichtmakers hebben we dit bericht ontvangen.
We hebben bij dit bedrijf dat onder naam compatriot.nl ook bekend onder de naam totaalinkt.nl een pakket brother toners ontvangen‚ Setaanbieding Brother 4 stuks TN325 KCMY voor 159‚95 euro.
De printer Brother 4150 CDN hadeen we net nieuw gekocht en na de bijgeleverde toners op te hebben gemaakt plaatsten wij het huismerk van totaalinkt.
Na 200 prints weigerde de yellow toner.
Toen we de printer openden bleken er brandsporen op de rol te zitten.
Kortom de toner was defect.
Wij belden het bedrijf op omdat ze volgens hunzelf uitstekende service verlenen.
De telefoniste beaamde dat we garantie hadden op de toner.
We kregen een testpagina toegestuurd‚ die we netjes hebben uitgeprint‚ waaruit bleek dat deze niet meer werkte.
Daarna wilde deze zelfde mevrouw dat we de toner weegden.
Wegen? Voor garantie? De heer Baltink‚ voorzitter van de cooperatie‚ werd nu wel een beetje boos.
Na 200 prints weigert een toner‚ blijkbaar word ik voor een leugenaar aangezien door deze mensen.
We willen de toner zonder problemen naar hun opsturen‚ maar wel meteen een toner terug..dat het heet garantie.
Meneer Baltink heeft meteen contact opgenomen met Tros Radar‚ vandaag komt ook een artikel te staan bij het Nederlands Medianetwerk met 10.000 leden.
Hij heeft besloten het er niet bij te laten zitten‚ het wordt ook meteen meegenomen in de hun goed gelezen nieuwsbrief.
Volgens hem het zoveelste bedrijf dat beweert klantvriendelijk te zijn‚ service te leveren.
En negatieve kritiek wordt door hun "feedback" systeem blijkbaar niet geplaatst. 2 jaar garantie staat er bij de toner zie link
Dus mensen‚ blijf weg bij compatriot.nl cq totaalinkt.nl‚ deze mensen zijn niet te vertrouwen.

En volgens hun feedbacksysteem link leveren ze uitstekende service en zijn ze klantvriendelijk http://beoordelingen.feedbackcompany.nl/reviews/4617/Totaalinkt.nl.... alleen niet aan coop.ver. de Lichtmakers.

kortom een prima bedrijf om eens door te lichten bij Kassa, TrosRadar, want als hun service zo goed is waarom word er dan zo moeilijk gedaan over het leveren van een neiuwe toner?

Weergaven: 7287

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden