Nederlands MediaNetwerk

Op 4 oktober organiseren IAB Nederland, Sanoma Media en Telegraaf Media Nederland voor de tweede keer Mobile Advertising Nederland (MAN) 2011. Na het succes van vorig jaar krijgt het event ook dit jaar een vervolg. 

Sanoma Media en Telegraaf Media Nederland besloten wederom als grote internetexploitanten de handen ineen te slaan en vonden in Interactie Advertising Bureau Nederland (IAB) -brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketing industrie - een uitstekende kennispartner. 

Lag in de voorgaande editie de nadruk op het opdoen van ervaring met betrekking tot mobiel adverteren, de editie van 2011 gaat een stap verder. Het event biedt, naast de inspirerende blik op de mondiale mobiele ontwikkelingen van goeroe Tomi T Ahonen, vooral praktische handvatten op het gebied van mobile advertising en de rol die het kan vervullen in de mediastrategie. Dagvoorzitter van MAN 2011 is Joris van Heukelom (voorzitter IAB Nederland). Drie inspirerende cases laten vervolgens zien welke resultaten bereikt kunnen worden met de inzet van mobile advertising en ook wordt de internationale ontwikkelingen van mobile advertising belicht.

Alle deelnemers aan MAN 2011 ontvangen na afloop het Mobile Advertising Handboek van IAB Nederland.

“De groei in het gebruik van mobiel internet is het afgelopen jaar alleen maar verder toegenomen. Wij merken dat adverteerders steeds beter de mogelijkheden van mobiel adverteren ontdekken en daarop anticiperen. De ervaringen die wij zelf op doen, delen wij graag met iedereen die zich bezig houdt met  adverteren op zowel smartphones als op tablets”, aldus  Frank Volmer, Directeur Innovatie Telegraaf Media Nederland.

Michiel Buitelaar, COO Digital Sanoma Media: “De Nederlandse consument bevindt zich steeds vaker op mobiele platformen, via mobiele sites of apps. We zien het bereik echt per dag toenemen. Het wordt voor adverteerders tijd gebruik te maken van de kansen die er liggen. Door tijdens dit event kennis te delen hopen we die stap weer een stuk makkelijker te maken.”

www.iab.nl
www.sanomamedia.nl

www.telegraafmedia.nl

Weergaven: 54

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden