Nederlands MediaNetwerk

Twinfield Business Plan Award uitgereikt aan ChaMEleon

Studenten van de HAN presenteren verbluffende Lichtlandschappen en ondernemersplan aan zakelijke jury

Twinfield, marktleider in online administraties, heeft gisteravond na een spannende selectieprocedure van zes ondernemersplannen, de Twinfield Business Plan Award uitgereikt aan de studentengroep ChaMEleon. De studenten hebben een manier bedacht om in een woonkamer door middel van een geautomatiseerd en geavanceerd lichtontwerp zes verschillende landschappen te creëren. Zo kan de sfeer in de huiskamer in één keer veranderen in een woestijn- of een winterlandschap.

De Award wordt voor de tweede maal uitgeloofd aan de student die het meest veelbelovende ondernemersplan heeft geschreven en gepresenteerd. De winnaars, die de opleiding International Business and Management Studies volgen bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN), schreven het ondernemersplan ChaMEleon en blonken volgens de jury uit in originaliteit, durf en helderheid.

De Twinfield Business Plan Award is in het leven geroepen op gezamenlijk initiatief van de HAN en Twinfield en bevat naast een winnaarbokaal ook een financiële prijs voor de winnaar. De afgelopen maanden hebben studenten van de International Business and Management Studies intensief gewerkt aan hun bedrijfsplan, de voorbereiding van hun presentatie en de verdediging daarvan. Gisteravond zijn alle business plannen door een professionele jury beoordeeld op originaliteit, haalbaarheid, presentie, marketingondersteuning en financieel fundament.

André Kwakernaat, jurylid en directeur van Twinfield: “Elk succesvol bedrijf is ooit gestart met het schrijven van een ondernemingsplan. Als dit voldoet aan alle eisen is het voor jonge ondernemers zoveel makkelijker om investeerders te vinden, juist in deze economisch uitdagende tijd. Ik ben er trots op dat we dankzij de Twinfield Business Plan Award studenten kunnen stimuleren met het uitwerken van hun plannen en het opzetten van een eigen bedrijf. Want uit eigen ervaring kan ik zeggen: ondernemen is het mooiste dat er is.”

De jury van dit jaar bestond uit: André Kwakernaat, directeur en mede- oprichter Twinfield, Paul van Eijck, starteradviseur bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland, Petra de Kleermaeker, directeur bij Kleermaeker Makelaardij, Michaéla Hogenboom, Student HRQM- Arnhem Business school, Peter van der Meijden, Senior Lecturer IBMS - Arnhem Business School, Piet Post, Senior Lecturer IBMS - Arnhem Business School.

Over Twinfield International
Twinfield is een internationale webdienst voor online boekhouden, project-, uren- en onkostenregistraties, (elektronische) facturatie, rapportage, budgettering en debiteurenbeheer. Gebruikers hebben toegang tot hun online boekhouding vanaf iedere plaats en op ieder gewenst tijdstip via een veilige internetverbinding. Online boekhouden van Twinfield is volledig ontwikkeld voor gebruik over internet en is beschikbaar tegen een abonnementstarief per gebruiker per maand.

www.twinfield.com

Over de HAN
De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) omvat vijf faculteiten: Economie, Educatie, Gezondheid, Gedrag en Maatschappij, Informatica en Communicatie Academie en Techniek. De HAN telt 24.000 studenten, 3.500 cursisten, 2.300 medewerkers en meer dan 70 opleidingen. Binnen de HAN ondersteunt het Centrum voor Ondernemerschap (CvO) starters en bedrijfsopvolgers op de weg naar zelfstandig ondernemerschap. Het expertisecentrum biedt hiervoor de hulpmiddelen en faciliteiten, waaronder verschillende leermodules voor ‘MKB vaardigheden en kennis’.

www.han.nl

Weergaven: 63

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden