Nederlands MediaNetwerk

Wil jij jezelf verkopen in Sprout? Zet je foto dan op de cover en maak je bedrijf bekend met een visitekaartje in het blad. In het decembernummer van dit jaar wil Sprout op de cover een fotomozaïek maken van zoveel mogelijk lezers. Voor meer informatie kijk je op sprout.nl/fotoactie Sprout biedt ondernemers de mogelijkheid om met hun hoofd op de cover van het decembernummer te komen. Een unieke actie, nooit eerder vertoond in de printmedia van Nederland. Deze actie is mogelijk gemaakt in samenwerking met
Marvia, die voor hiervoor een online selfservice platform heeft ingericht. Vanaf 19 november kunnen ondernemers die willen deelnemen aan deze actie via dit platform hun foto uploaden voor de cover en tevens een advertentie, in de vorm van een visitekaartje, samen stellen voor in het magazine. Marvia heeft een online advertentie oplossing ontwikkeld waarmee bedrijven zelfstandig printmedia advertenties kunnen opmaken en direct drukklaar bij een uitgeverij kunnen aanleveren. Een van de huidige gebruikers is de Telegraaf media groep, die de applicatie als een self service platform voor adverteerders aanbieden via speurdersindekrant.nl. Print wordt hierdoor een actueel medium en een nieuwe mogelijkheid om direct een grote groep kleinere adverteerders te bereiken. Bedrijven die nu niet het budget, tijd en middelen hebben om in print te adverteren krijgen nu wel de mogelijkheid. Zij kunnen namelijk geheel in self service advertenties maken en plaatsen, zonder opmaak of traffic kosten voor de uitgever. Sprout uitgever
Berend Jan Veldkamp: "Door middel van het selfservice advertentie platform van Marvia kunnen we de kosten laag houden en ook kleinere bedrijven de mogelijkheid bieden om in Sprout magazine te adverteren tegen een heel scherp tarief. Via deze ludieke actie willen we deze mogelijkheid onder de aandacht brengen." Marvia directeur
Jons Janssens: "Een adverteerder stelt zelf online een drukklaar document samen (certified PDF) en dat wordt direct bij de opmaak van de uitgever aangeleverd. Door deze nieuwe mogelijkheid kunnen uitgevers innovatieve acties opzetten en snel anticiperen op de wensen van de adverteerder. Het is een toegankelijke manier om een grote groep, nieuwe adverteerders te bereiken."
www.sprout.nl/fotoactie
www.mtmediagroep.nl
www.marvia.nl

Weergaven: 32

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden