Nederlands MediaNetwerk

Wehkamp.nl en Dyanne Beekman lanceren online modeplatform op YouTube

Imagostyliste Dyanne Beekman en wehkamp.nl hebben vandaag het online modeplatform Fashion in Focus op YouTube gelanceerd. Het modeprogramma is vanaf vandaag te zien via youtube.nl/fashioninfocus en is het eerste interactieve programma dat voor iedereen op elk gewenst moment, waar en wanneer dan ook te bekijken is.

Ook kunnen bezoekers van het YouTube kanaal direct vanuit de video’s de gewenste kledingstukken bestellen bij wehkamp.nl. Wehkamp.nl is daarmee het eerste warenhuis in Nederland dat gebruik maakt van external annotations op een Brand Channel van YouTube. Wehkamp.nl is tevens de eerste adverteerder in Nederland die een volledige programmareeks op YouTube toont en niet op tv.

Via het Fashion in Focus Brand Channel op YouTube is iedere dinsdag een nieuwe aflevering te zien met de laatste modetrends en persoonlijk advies. Het online modeprogramma telt in totaal ongeveer 40 video’s per seizoen. Dyanne geeft in de wekelijkse afleveringen onder meer een exclusief kijkje achter de schermen bij internationale fashion events, gaat in op de laatste modetrends en geeft de bezoeker praktische en persoonlijke stylingadviezen.

Head of YouTube Sales Mascha Driessen: “Met zo’n 8,5 miljoen unieke bezoekers op YouTube,  maakt wehkamp.nl op een uitstekende manier gebruik van het bereik van het platform, de betrokkenheid van hun doelgroep en de interactiviteit van de content. Wehkamp.nl sluit met dit initiatief perfect aan bij de consumententrend dat informatie steeds meer in audiovisule vorm wordt geconsumeerd. De modebewuste consument kan direct vanuit de video de gewenste kledingstukken bestellen.  Een primeur in Nederland, waarbij online shoppen hiermee een echte beleving wordt."

Rudolph van der Kraan, Marketing Director wehkamp.nl:“We zijn enorm trots om dit nieuwe channel met Dyanne op YouTube te kunnen lanceren. Het Fashion in Focus kanaal op YouTube biedt consumenten de kans om waar en wanneer dan ook het modeadvies van Dyanne te raadplegen. Daarnaast kunnen consumenten de kleding ook direct bestellen door op de gewenste kledingstukken in de video te klikken. Ze worden dan direct naar de website van wehkamp.nl geleid waar de kleding kan worden aangeschaft."


Weergaven: 235

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden