Nederlands MediaNetwerk

Win de Journalist Award van de campagne For Diversity, Against Discrimination



De Europese Commissie organiseert dit jaar in 27 Europese landen voor de achtste keer de Journalist Award in het kader van de campagne 'For Diversity, Against Discrimination' (FDAD).

 

Deze Award eert journalisten die bijdragen aan een beter begrip van de voordelen van diversiteit en het gevecht tegen discriminatie op grond van religie of geloof, handicap, leeftijd, seksuele geaardheid, ras of etnische origine.

 

Iedere journalist of student journalistiek kan deze Journalist Award winnen door een reeds geschreven artikel uit de periode 18 september 2010 - 31 oktober 2011 in te leveren. Dit kan eenvoudig en in twee minuten door het artikel te uploaden op de website

http://journalistaward.stop-discrimination.info/deelname/?lang=nl


Het artikel moet betrekking hebben op de waarden en voordelen van diversiteit en de strijd tegen discriminatie. Artikelen die bijdragen aan het bewustzijn van diversiteit en de strijd tegen discriminatie zullen daarom door de jury positief gewaardeerd worden.

 

Met de Journalist Award zijn mooie prijzen te winnen. De landelijke winnaar ontvangt een prijs ter waarde van € 1.000,- en dingt mee voor de Europese prijzen ter waarde van € 5.000, € 3.500, € 2.500.

 

Daarnaast was aan de landelijke Journalist Award ook mooie publiciteit gekoppeld voor de winnende auteur. Zo werd de winnaar van 2010 – Trouw-journalist Hans Goslinga – geïnterviewd door het Radio 1 programma ‘Lunch’ (1,3 miljoen luisteraars) over zijn geschreven artikel en werk als journalist.

 

De jury van de Journalist Award 2011 in Nederland bestaat uit;

  • Alexandra Sweers, redacteur / web editor ‘Zorg & Welzijn’ en freelance journalist
  • Bram Peeters, freelance journalist en winnaar Journalist Award 2009
  • Christine Steinhauser, docent mediastudies Hogeschool Utrecht en winnaar van de Tegel 2010
  • Henk Krol, hoofdredacteur en oprichter van de Gay krant
  • Leon Heuts, redacteur Filosofie Magazine

 

 

 

 

 

Weergaven: 190

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden