Reacties - Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door - Nederlands MediaNetwerk2024-03-28T17:11:06Zhttps://medianetwerk.ning.com/profiles/comment/feed?attachedTo=2159784%3ABlogPost%3A38946&xn_auth=noDag Titus, ik ben erg benieuw…tag:medianetwerk.ning.com,2009-03-10:2159784:Comment:404812009-03-10T15:20:52.791ZBas Vlugthttps://medianetwerk.ning.com/profile/BasVlugt
Dag Titus, ik ben erg benieuwd naar de resultaten van jullie onderzoek. De voltallige redactie van het Nederlands MediaNetwerk zit in de startblokken om het in onze kolommen te publiceren!
Dag Titus, ik ben erg benieuwd naar de resultaten van jullie onderzoek. De voltallige redactie van het Nederlands MediaNetwerk zit in de startblokken om het in onze kolommen te publiceren! Het is weer het alom bekende…tag:medianetwerk.ning.com,2009-03-10:2159784:Comment:404642009-03-10T15:04:22.235ZTitus Eikelboomhttps://medianetwerk.ning.com/profile/TitusEikelboom
Het is weer het alom bekende (en door Bas aangeduide) Droste effect. De media die hun tijd vullen met verhalen over media die vervolgens weer op dit verhaal reageren enzovoorts. De kijker kan het allemaal niet boeien want helemaal bijna niemand zit te wachten op een ander geluid is Hilversum. Aanstaande donderdag publiceren wij een Onderstroom® onderzoek hiernaar. Daarna is er genoeg over gezegd...
Het is weer het alom bekende (en door Bas aangeduide) Droste effect. De media die hun tijd vullen met verhalen over media die vervolgens weer op dit verhaal reageren enzovoorts. De kijker kan het allemaal niet boeien want helemaal bijna niemand zit te wachten op een ander geluid is Hilversum. Aanstaande donderdag publiceren wij een Onderstroom® onderzoek hiernaar. Daarna is er genoeg over gezegd... Leuke analyse. Jammer dat de…tag:medianetwerk.ning.com,2009-03-10:2159784:Comment:404552009-03-10T14:51:10.921ZCas Heuvelmanshttps://medianetwerk.ning.com/profile/CasHeuvelmans
Leuke analyse. Jammer dat de potentiele WN-kijker deze mooie promo heeft gemist. Die keek naar Tros, SBS6, Veronica... Ik lees in de media trouwens weinig over de commerciele beweegredenen van TMG. Zou er een verband zijn met teruglopende advertentiegelden?
Leuke analyse. Jammer dat de potentiele WN-kijker deze mooie promo heeft gemist. Die keek naar Tros, SBS6, Veronica... Ik lees in de media trouwens weinig over de commerciele beweegredenen van TMG. Zou er een verband zijn met teruglopende advertentiegelden?