Nederlands MediaNetwerk

Chantal Overgaauw
  • Utrecht
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (1)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Chantal Overgaauw

  • Bas Vlugt
  • Peter Bronsgeest
  • Bibi Veth
  • Redactie Nederlands MediaNetwerk
  • Bas Vlugt

Groepen van Chantal Overgaauw

 

De pagina van Chantal Overgaauw

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Woordlicht
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
ZZP-er
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Teksten, eindredactie, webredactie, copywriting
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.woordlicht.nl
Twitter
http://twitter.com/woordlicht
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/chantalovergaauwwebredactie

Prikbord (6 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 18 Januari 2009 om 21.52 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Je geeft jezelf op, dan wordt je nog gebeld voor wat extra gegevens en om te checken of je echt wel wil. Ons adres, email en telefoonnummer staan op de site dus je kunt langskomen, bellen en mailen zodra je er van af wilt. En je hebt mijn gegevens via deze site :-) Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 21.23 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Chantal, als je naar de site gaat, www.deperslijst.com, staat rechts in de balk een tab Journalisten. Daar kun je je specialisaties aangeven, ook de 'softe' onderwerpen zoals jij ze noemt staan er in vermeld. De bedoeling is juist dat je alleen krijgt waar je over schrijft.

Jeroen
Op 18 Januari 2009 om 13.04 zei Jeroen Goeman Borgesius...
Hallo Chantal,

ik heb een database die door bijna 250 bedrijven wordt gebruikt om heel gericht persberichten te sturen. Er staan ruim 5.600 journalisten in, verdeeld over 70 onderwerpen. Ik zie dat jij er nog niet in staat. Mag ik je gegevens toevoegen?

Vriendelijke groet,

Jeroen Goeman Borgesius
Op 23 December 2008 om 22.45 zei Joop Menting...
Beste lid van het Nederlands Medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst en een prachtig en succesvol 2009.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt. Kijk op: http://www.juister.com/kerstkaart.php.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting
www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 21 November 2008 om 22.09 zei Bibi Veth...
Thanks :), ben iig bezig en vind het ook enorm leuk allemaal om te doen. Kijk maar, als je tijd hebt of zo, lijkt me wel leuk om zoveel mogelijk ambitieuze vrouwen te verzamelen ;)

Groetjes
Op 13 November 2008 om 12.25 zei Sander Meulemans...
Een trip in het brein van Bob:)
De bedoeling was ook om zijn zieke geest tot uitdrukking te laten komen, denk dat dat wel goed gelukt is..

grtssss
 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

[Column] Paola Cassone: Geschiedenis maken

Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Bob Gouloze: Coronablues

Ons kabinet krijgt kritiek. Over slechte communicatie en een onduidelijke aanpak. Het lijkt alsof men onvoldoende weet. Een auto bestuurt met beslagen ruiten. Meten is weten

Jeroen Verkroost: ZOOM? Doe maar niet. Houdt het internet het? Waardoor falen start-ups? Hoe blijf je creatief?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden