Nederlands MediaNetwerk

Eric Woning
  • Amsterdam
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Eric Woning

  • Alexandra Besuijen
  • Wilco Kaasenbrood
  • Tim de Vrind
  • Pi-Qui Baltink
  • elja polak
  • Armel Mouque
  • Karel Scheerder

Groepen van Eric Woning

 

De pagina van Eric Woning

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
OMD
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Digital Director
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
OMD is, mijn inziens, Nederlands beste Media bureau.

De wereld waarin wij ons begeven verandert constant en dit betekent dat we anders moeten concurreren als we willen winnen. De focus dient te liggen op leren, aanpassen en uitdagen. Deze gedachte is onderdeel van onze filosofie; insights • ideas • results en dicteert de wijze waarop wij werken, samen met de klant.

Strategie ligt bijzonder hoog in het vaandel van OMD en hierdoor hebben we onze werkwijze, Checkmate, aangescherpt. Er is een unieke aanpak voor communicatie, planning en inkoop ontwikkeld dat verder gaat dan de gebaande paden. Een dynamische aanpak, ondersteund met de nieuwste resources. Een nauwkeurig proces vermengt met spontane creativiteit. Het combineert de wetenschap en kunst van media om een efficiënte, effectieve en onderscheidende communicatiestrategie te ontwikkelen. Succesvolle communicatie vereist beide ingredienten, waarbij insights de basis zijn voor ideas die leiden tot results (ROI).

Hier wordt verder gedacht dan doelgroep +doelstelling = x aantal GRP's!
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.twitter.com/koningwoning

De blog van Eric Woning

Het einde van het internet?

Mensen zitten nog vrolijk thuis en hebben niet door dat misschien wel het begin van het einde in zicht is. Nee, ik heb het niet over 2012. Ik heb het over het einde van het internet….



Het bedrijf wat via haar PR de spreuk “Don’t be evil” aan zich liet linken, heeft datzelfde PR apparatsjik nu voluit aanstaan: In de afgelopen weken zijn maar liefst 13 nieuwswaardige berichten van Google de revue gepasseerd: van zonnepanelen (ze moeten groen doen, anders… Doorgaan

Geplaatst op 22 September 2009 om 0.30 — 2 commentaren

The end of Free-dom!

Nee, we gaan het niet hebben over het twitterende Iran. Er woedt namelijk een andere strijd. En free-dom dreigt het onderspit te delven.



Laten we beginnen met het rapport van Fred Teeven. Fred was gevraagd om een rapport te schrijven over auteursrecht: wat moesten we daarmee aan in ons kikkerlandje. Zijn bevindingen komen in Auteursrecht: een rapport naar voren.



Goh… een voormalig officier van justitie… wat zou zijn conclusie toch zijn? Als dat maar geen… Doorgaan

Geplaatst op 9 September 2009 om 13.22

Sue first, ask questions later

Tot nu toe had de uitgeverswereld een handje voor op de muziek en de film/dvdindustrie: zij handelden nog in atomen in plaats van electronen.

Dankzij het PR geweld van BOL.com en Sony over hun samenwerking om electronische boeken en de e-reader aan de man te brengen lijkt daar nu wel een kentering in te kunnen gaan komen.



De voordelen zijn obvious: geen distributieproblemen meer; makkelijker mensen laten boeken laten ‘proeven’ door het product in gedeelten op te… Doorgaan

Geplaatst op 9 September 2009 om 13.00 — 1 commentaar

Prikbord (3 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 15 September 2008 om 8.59 zei Wim van der Peet...
Ha die Eric,
Ik heb mij afgelopen vrijdag via Ton S. aangemeld en nu ben jij mijn eerste vriendje op dit platform.
Een hele eer :-)
Op 27 Juni 2008 om 18.32 zei Eric Woning...
Ja dat krijg je als je 'nieuwe media specialist' bent ;-)
Op 27 Juni 2008 om 18.23 zei Paul Smeele...
Gozert! Jij bent er snel bij!
 
 
 

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden