Nederlands MediaNetwerk

Erwin Peeters
  • 48, Man
  • Roermond, Limburg
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Erwin Peeters

  • Maikel Zeegers
  • Tony Smid
  • Joop Menting
  • Bas Vlugt

Groepen van Erwin Peeters

 

De pagina van Erwin Peeters

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
erwinpeeters.nl
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Zie www.erwinpeeters.nl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.erwinpeeters.nl
Twitter
http://twitter.com/erwin_peeters
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/erwinpeeters

De blog van Erwin Peeters

Jurgen Retra nieuwe Client Services Director bij SVBmedia

Met ingang van 1 april treedt  Jurgen Retra in dienst als Client Services Director bij SVBmedia. 

Met deze aanstelling wordt de laatste stap gezet in de transitie bij het full-service mediabedrijf waarbij alle medewerkers en disciplines voortaan onder een (Amsterdams) dak gehuisvest zijn.  ’Wij denken met…

Doorgaan

Geplaatst op 27 Maart 2012 om 8.30

Coroos Conserven kiest voor SVBmedia

Coroos Conserven en de aan haar gelieerde merken Slurpfruit, Fruit to Go en Appelmoesjes heeft besloten om haar totale mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. Coroos Conserven kiest voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om haar producten in Nederland duidelijk te profileren.

Astrid Everaard, Trade Marketeer van Coroos Conserven, motiveert haar keuze voor SVBmedia als volgt: “SVBmedia heeft ons een zeer onderscheidende en…

Doorgaan

Geplaatst op 26 Maart 2012 om 16.14

Jobbird.com lanceert nieuwe mediacampagne

In een goede samenwerking met SVBmedia lanceert Jobbird.com, de nieuwe snelst groeiende vacaturebank van Nederland, in december haar nieuwe mediacampagne. Deze mediacampagne is de opvolging van de bijzonder succesvolle introductiecampagne van oktober 2011. 

“Binnen 8 weken na de introductiecampagne van Jobbird.com, zijn wij inmiddels de grootste…

Doorgaan

Geplaatst op 2 December 2011 om 10.02

Jobbird.com kiest voor SVBmedia

Rotterdam, donderdag 29 september 2011

 

Jobbird.com, de nieuwe vacaturesite van Jan-Peter Cruiming welke 26 september in bèta versie live is gegaan, heeft besloten om haar startcampagne en mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. Jobbird.com kiest voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om haar nieuwe…

Doorgaan

Geplaatst op 29 September 2011 om 9.24

Zeeuwse Mosselen kiezen voor SVBmedia

Na een pitch heeft de Producentenorganisatie Mosselcultuur en de Vereniging voor de Mosselhandel besloten om haar campagne en mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. De partijen kiezen voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om de Zeeuwse Mosselen in Nederland duidelijk te profileren.

 

Erwin Peeters, New Business Manager SVBmedia, is zeer verheugd dat de organiserende partijen van de Mosselpromotiecampagne voor SVBmedia…

Doorgaan

Geplaatst op 30 Mei 2011 om 19.11

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden