Nederlands MediaNetwerk

Lieke Lamb
  • Vrouw
  • wassenaar
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Lieke Lamb

  • Bas Vlugt
  • Linda Duits
  • Jolanda Pikkaart
  • Ayman van Bregt
  • Bas Paternotte
  • Rene Beijer
  • Martin Specken
  • Janneke  Cremers
  • Maaike Schnabel
  • Joss Siebers
  • Roland van Geest
  • Richard Lamb
  • Nathalie Soeteman
  • Silvia de Haan
  • Anja Corbijn van Willenswaard
 

De pagina van Lieke Lamb

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
trendwatcher.com balancebabes.com
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
speaker and writer on future scenario's, education of children (autism related problems) and the future of women: gender related issues
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://balancebabes.com

De foto's van Lieke Lamb

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Lieke Lamb

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Lieke Lamb

Mark Rutte ontvangt trendwatchers-duo…



Klik hier en bekijk het trendboek 'Your Future!'

Woensdag 11 januari 2012 werd het trendwatchers-duo Lieke en Richard Lamb ontvangen door Mark Rutte in het Torentje. Aanleiding was de publicatie van hun nieuwste boek…

Doorgaan

Geplaatst op 15 Januari 2012 om 15.30

The Media Gap

Gisterenavond, toen ik terugkwam van een avondje weg en mijn Tweetdeck aanzette, viel mijn oog op een berichtje waarin iemand vroeg wat toch die helikopter te betekenen had die hij hoorde. Ik liet me er verder niet door afleiden en ging door op mijn andere scherm waar ik net besloten had iets meer met mijn Google+ account te gaan doen omdat er daar naar mijn…

Doorgaan

Geplaatst op 31 Juli 2011 om 14.30

enge mannen

Welke idioot laat zijn kind dan ook zomaar bij zo’n vent achter? Wie huurt er dan ook een mannelijke oppas? Op Internet veel verontwaardiging over ‘het monster van Riga’ zoals de pers hem inmiddels subtiel heeft betitelt. Een man, buitenlander, een homo, spreekt de taal slecht, ziet er eng uit…. ja alle vooroordelen komen op media als facebook ed in een constante stroom voorbij. En even leek het mij of er mensen waren die de schuld van alles wat er in de grote…

Doorgaan

Geplaatst op 16 December 2010 om 0.00

De man met de dode boom

Dode bomen zijn dood. De fut is er uit. Geen voeding meer en geen energie. (http://www.youtube.com/watch?v=6CqRcCHk_Pc& ) Moderne media en moderne mensen weten het heel zeker: het papieren tijdperk is voorbij en de inktpotten en drukpersen zijn vervangen door reeksen eentjes en nulletjes. Het ouderwets omslaan van (te) grote vellen papier is vervangen door drukken op (te) kleine knopjes en toetsen. En daar er al geluiden opgingen… Doorgaan

Geplaatst op 12 Juli 2010 om 23.54

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jeroen Verkroost: TikTok | Google-data | Fake news | Fairphone | Merkonderzoek

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

[Column] Michiel Veugelers: Geen stoppen meer aan

Bioscoop is het meest impactvolle medium om videocontent te tonen. En ondanks de komst van steeds meer streamingdiensten als Netflix en Disney+, is de bioscoopbranche levendiger dan ooit

[Column] Jeroen Verkroost: Blendle | Silicon Valley | Disney+ | Komodo draken | Gartner Hype Cycle

Mensen gaan dood, uiteindelijk. Je weet het rationeel wel, het kan dat iemand er ineens niet meer is, maar gevoelsmatig blijft het onbegrijpelijk. Hoe mooi zou het zijn als ik nog kon praten met mijn opa, of mijn moeder

[Column] Mathieu Andriessen: Kijkers zijn de dupe van omroepvisie minister Arie Slob

Op 11 september 2019 vergadert de Kamer er over de toekomstplannen van de NPO. Mathieu Andriessen, directeur bij branchevereniging NLconnect maakt zich zorgen over de plannen

[Column] Niels Bruinsma: Upfront guaranteed, zekerheid voor adverteerder of winstmaximalisatie RTL?

Vanaf deze maand is RTL Nederland gestart met een nieuwe inkoopmogelijkheid, de upfront guaranteed. Een veilingmodel dat gebaseerd is op afslag, het gewenste product wordt dus iedere week goedkoper in plaats van duurder per opbod

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden