Nederlands MediaNetwerk

Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek

Gegevens gebeurtenis

Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek

Tijd: April 23 2009 vanaf 18.00 to 22.00
Locatie: Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag
Straat: Lange Poten 10
Plaats: Den Haag
Website of map: http://www.logeion.nl/k/112/n…
Telefoon: 070-3467049
Soort gebeurtenis: themabijeenkomst, interne, &, hr-communicatie
Georganiseerd door: Ingie Rombouts
Meest recente activiteit: 1 Apr 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Betrokkenheid, of ‘engagement' en medewerkerstevredenheid. Iedereen voelt aan zijn theewater dat er een verband is. Veel organisaties doen dan ook onderzoek naar de tevredenheid van medewerkers. Maar leidt dat onderzoeken ook tot meer betrokkenheid? Op donderdag 23 april organiseert de themagroep Interne en HR-communicatie van Logeion in Perscentrum Nieuwspoort in Den Haag een bijeenkomst over de do's & don'ts van medewerkerstevredenheidsonderzoeken.

De bijeenkomst is opgebouwd uit een korte toelichting op de theorie rond medewerkerstevredenheidsonderzoeken. Vervolgens wordt de casus Yacht gepresenteerd en kunnen de deelnemers daar actief op reflecteren. Ter afronding wordt een aantal Tips & Trucs gepresenteerd die de deelnemers als handvat mee naar huis kunnen nemen.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Bijeenkomst betrokkenheid en medewerkerstevredenheidsonderzoek om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden