Nederlands MediaNetwerk

Bijeenkomst: Diensten via Connected TV en Fiber to the Home

Gegevens gebeurtenis

Bijeenkomst: Diensten via Connected TV en Fiber to the Home

Tijd: Maart 12 2012 vanaf 14.00 to 17.00
Locatie: Media Academie, Villa Heideheuvel op het Mediapark in Hilversum
Straat: Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Website of map: http://www.villaheideheuvel.n…
Telefoon: 0356777507
Soort gebeurtenis: bijeenkomst
Georganiseerd door: Marlies Hakvoort
Meest recente activiteit: 5 Mrt 2012

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

IMMovator en TNO werken samen in het project “Branche Innovatie Contract iMMovator” om innovatieve MKB-bedrijven inzicht te geven in de kansen voor nieuwe (video)diensten door technologische ontwikkelingen, standaarden en bewegingen van de markt. Het project kijkt met name naar twee aspecten: Connected TV en het aanbieden van diensten op glasvezelnetwerken (“Fiber-to-the-Home”, FttH). We hebben in beide trajecten gekeken naar kansen en naar drempels die er (nog) bestaan. Het project is bijna afgelopen en op 12 maart ’s middags zullen we onze bevindingen delen in een afsluitende bijeenkomst.

De middag bestaat uit twee delen. Het eerste deel geeft praktische informatie over het aanbieden en organiseren van lokale diensten op glasvezelnetwerken. Het tweede deel gaat over het aanbieden van diensten op het snel groeiende fenomeen “Connected TV”. De middag geeft vooral praktische informatie: TNO presenteert drie sets “How-to” aanbevelingen, en voor elk van de drie delen kijken we ook naar een concrete case. Er is telkens ruimte voor enige discussie, en er is een afsluitende borrel. U bent ook welkom als u slechts geïnteresseerd bent in één van de twee delen.

Programma
(onder voorbehoud)

13:30    Inloop
14:00    Opening

Deel 1 – Diensten op glas

14:05 Pieter Nooren (TNO): “How-To” - Diensten op glas
Case Study door Patrick Beitsma (Stichting Open Netwerk Zeewolde)

14:50 Freek Bomhof (TNO): “How-To”- Lokaal organiseren van diensten op glas
Case Study lokaal innoveren door Ton Jansen (SBNA)

15:35 pauze

Deel 2 – Diensten op de Connected TV

16:00 Martin Prins (TNO):  “How-to” – diensten op Connected TV
Case study

16:45 Afsluiting door Frank Visser (iMMovator)

17:00 Borrel

Ga voor meer informatie en om u aan te melden naar de website van iMMovator.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Bijeenkomst: Diensten via Connected TV en Fiber to the Home om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Niet bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden