Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

JCI Beach Business Borrel

Tijd: Juni 23 2009 vanaf 18.30 to 21.30
Locatie: Tyn Akersloot - Zandvoort
Straat: Boulevard Paulusloot 1b
Plaats: Zandvoort Zuid
Website of map: http://maps.google.com/maps?f…
Soort gebeurtenis: netwerk, event
Georganiseerd door: JCI Business Borrel Commissie
Meest recente activiteit: 3 Jun 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Na een succesvolle eerste JCI Lente Business Borrel volgt nu een JCI Beach Business Borrel! Deze zal plaatsvinden op dinsdag 23 juni vanaf 18.30h in strandtent Tyn Akersloot in Zandvoort.

Junior Kamer Kennemerland nodigt je van harte uit voor deze tweede editie, de JCI Beach Business Borrel. Graag maken wij kennis met de ondernemers uit de regio. In de bijlage vind je de officiële uitnodiging. JCI_Beachborrel_23juni.pdf

Neem een vriend, vriendin, collega of klant mee!
Ook zal er een Netwerk mini-workshop gehouden worden door Marina Kooistra.

Junior Kamer Kennemerland is een onderdeel van Junior Chamber International, een van de grootste netwerken ter wereld voor jonge ondernemende mensen tot 40 jaar. Wij zetten ons in voor sociale doelen, persoonlijke ontwikkeling en zakelijke netwerken.

We zien jullie graag op dinsdag 23 juni vanaf 18.30h in strandtent Tyn Akersloot in Zandvoort. Onze sponsoren bieden graag het eerste drankje aan. * Ook sponsor worden?


Hartelijke groet,

Junior Kamer Kennemerland

* Lijkt het je leuk om met je logo op deze uitnodiging vermeld te worden? Sponsor dan de JCI Business Borrel. Niet alleen wordt je logo op de uitnodiging geplaatst, ook ontwerpen we wederom een leperello (harmonica) boekje met daarin een pagina voor elke sponsor. De boekjes worden op de borrel aan alle bezoekers uitgedeeld. Mocht je interesse hebben, spreek één van de dames van de Business Borrel Commissie aan tijdens de JCI Beach Business Borrel, zij willen het je graag nader toelichten.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor JCI Beach Business Borrel om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden