Nederlands MediaNetwerk

Gegevens gebeurtenis

Low budget marketing 2.0!

Tijd: Oktober 27 2009 vanaf 17.45 to 21.00
Locatie: Cendris
Plaats: Utrecht
Website of map: http://www.pimonline.nl
Telefoon: 06-54300588
Soort gebeurtenis: pim, themasessie
Georganiseerd door: Platform Innovatie in Marketing
Meest recente activiteit: 12 Okt 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

Nieuwe ontwikkelingen in digitalisering bieden volop nieuwe kansen. De nieuwe wereld werkt digitaal, zo ook deze avond over de low budget variant van marketing.

Om 17:45 uur start van het programma:

* Calimeromarketing 2.0
Karen Romme, directeur multimediauitgeverij Freeman media bv en auteur, schreef afgelopen zomer het vervolg op de bestseller Calimeromarketing. Daarin vertaalde ze haar 'low budget' marketingfilosofie voor kleine ondernemers naar het digitale tijdperk. Ze laat zien hoe je met een heldere strategie en de inzet van goedkope middelen klanten via internet naar je bedrijf trekt om ze vervolgens aan je te binden.

Pauze mét een smakelijke broodmaaltijd.

* UnitedMonkies.nl
Nu een praktijkcase over het lanceren van een nieuwe website met weinig budget: UnitedMonkies.nl is begin augustus 2009 gelanceerd. Het is een beleggerscommunity met overleg, actie, interactie en stemmen die uitgebracht worden. Hiermee willen zij bewijzen dat miljoenen mensen samen meer weten dan een handvol beleggingsadviseurs. Eric van Keimpema zal door middel van praktijk voorbeelden vertellen hoe UnitedMonkies.nl op internet is vermarkt.

* Google AdWords
Als derde spreker laat een zoekmachine specialist de mogelijkheden zien om tegen lage kosten topposities te behalen in Google. Zowel in de organische (normale) zoekresultaten als in de betaalde resultaten. Aan de hand van concrete tips leert u hoe u pagina’s optimaliseert voor de zoekmachines en effectieve AdWords campagnes opzet.

Om 9:00 uur napraten met drankje.

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Low budget marketing 2.0! om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Woont eventueel bij (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden