Nederlands MediaNetwerk

Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL

Gegevens gebeurtenis

Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL

Tijd: Juni 3 2009 van 18.00 tot Juli 31 2009 bij 19.00
Locatie: www.hoedoe.nl
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.hoedoe.nl
Soort gebeurtenis: prijsvraag
Georganiseerd door: Irene Koot
Meest recente activiteit: 3 Jun 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De website Hoedoe.nl schenkt in ruim vijftig artikelen aandacht aan het thema lichaam & geest. Middels een prijsvraag roept HOEDOE iedereen op om kennis van een gezonde levensstijl te delen. Deelnemers maken kans op een gratis gids voor een gezonder leven.

Hoe val ik gezond af? Op die vraag geeft arts en hoogleraar Ivan Wolffers antwoord op de website http://www.hoedoe.nl. Gezond afvallen zorgt ervoor dat de kilo's wegblijven en heeft alles te maken met een gezonde levensstijl. In negen stappen staat op Hoedoe.nl uitgelegd hoe je dat kunt bereiken, wat je ervoor nodig hebt en wat de ‘do’s’ en ‘dont’s’ zijn: http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/lichaam/hoe-kan-ik-gezond-afvallen . Hoedoe.nl roept met een prijsvraag iedereen op om tips voor een gezonde levensstijl met elkaar te delen. Deelnemers maken kans op een van de gratis exemplaren van Het Gezonde Afvalboek (Ivan Wolffers, uitgeverij Nieuw Amsterdam). Op de website staat uitgelegd hoe men mee kan doen aan de prijsvraag: http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/lichaam/hoe-win-ik-het-gezonde-afvalboek .

De rubriek ‘Lichaam & geest’ is een van de dertien rubrieken op Hoedoe.nl en telt momenteel zo’n 50 hoedoes (opmerkelijke, interessante of praktische artikelen die uitleggen hoe je iets doet) binnen thema’s als stress, yoga, geheugentraining, slaap en persoonlijke ontwikkeling. De artikelen zijn geschreven door experts, freelance redacteuren en andere ‘users’. Hoedoe.nl is opgezet als user generated content website, waar iedereen artikelen kan raadplegen en publiceren. In de verschillende rubrieken staan reeds meer dan vijfhonderd hoedoes online. Van de uitgever van Hoedoe.nl verschenen eerder de informatieve websites Leren.nl, Carrieretijger.nl en Lancelots.nl.
Voor meer informatie: http://www.hoedoe.nl/ en http://www.hoedoe.nl/over .

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

[Interview] Martijn de Kemp: Influencermarketing is toegankelijker, schaalbaarder en meetbaarder dan ooit

Martijn de Kemp is oprichter en CEO van content en influencer agency Storyboard

[Nederlands MediaNetwerk TV] Edward Knol over Born05

Edward Knol is sinds 2019 Managing Director van Born05. Het bureau is gespecialiseerd in de ontwikkeling van digitale producten, diensten en content die merken met mensen verbinden. Dit doen ze voor merken als KLM, KPN, Bol.com, Talpa Network, Unilever en Alzheimer Nederland

[Interview] Victor Knaap: Ik ben Sir Martin Sorrell’s adresboek uit mijn hoofd aan het leren

Victor Knaap is CEO van MediaMonks, dat in 2018 werd overgenomen door S4 Capital Group van Sir Martin Sorrell. Wat is er in de afgelopen anderhalf jaar gebeurd en hoe kijkt Knaap naar de toekomst van advertising?

[Interview] Errol Nayci: Hoogvliegers blaast het publiek weg met een mooi en meeslepend verhaal

Errol Nayci heeft productiebedrijf Storytellers Film & TV opgezet. Zaterdag 11 januari 2020 is zijn tweede dramaserie Hoogvliegers bij NPO1 te zien, over F16-vliegers. Nederlands MediaNetwerk interviewde hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne With Thanks van Wild Turkey en Unyoked

[Column] Kenny de Vilder: De likeability van bosbranden

Wat zorgt ervoor dat de ene brand meer aandacht krijgt dan de andere? Ik heb er geen cijfers van, het kan aan mijn eigen online bubble liggen, maar krijg toch het idee dat Australië veel meer mensen écht raakt dan Brazilië of Californië

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden