Nederlands MediaNetwerk

Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL

Gegevens gebeurtenis

Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL

Tijd: Juni 3 2009 van 18.00 tot Juli 31 2009 bij 19.00
Locatie: www.hoedoe.nl
Plaats: Amsterdam
Website of map: http://www.hoedoe.nl
Soort gebeurtenis: prijsvraag
Georganiseerd door: Irene Koot
Meest recente activiteit: 3 Jun 2009

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

De website Hoedoe.nl schenkt in ruim vijftig artikelen aandacht aan het thema lichaam & geest. Middels een prijsvraag roept HOEDOE iedereen op om kennis van een gezonde levensstijl te delen. Deelnemers maken kans op een gratis gids voor een gezonder leven.

Hoe val ik gezond af? Op die vraag geeft arts en hoogleraar Ivan Wolffers antwoord op de website http://www.hoedoe.nl. Gezond afvallen zorgt ervoor dat de kilo's wegblijven en heeft alles te maken met een gezonde levensstijl. In negen stappen staat op Hoedoe.nl uitgelegd hoe je dat kunt bereiken, wat je ervoor nodig hebt en wat de ‘do’s’ en ‘dont’s’ zijn: http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/lichaam/hoe-kan-ik-gezond-afvallen . Hoedoe.nl roept met een prijsvraag iedereen op om tips voor een gezonde levensstijl met elkaar te delen. Deelnemers maken kans op een van de gratis exemplaren van Het Gezonde Afvalboek (Ivan Wolffers, uitgeverij Nieuw Amsterdam). Op de website staat uitgelegd hoe men mee kan doen aan de prijsvraag: http://www.hoedoe.nl/lichaam-geest/lichaam/hoe-win-ik-het-gezonde-afvalboek .

De rubriek ‘Lichaam & geest’ is een van de dertien rubrieken op Hoedoe.nl en telt momenteel zo’n 50 hoedoes (opmerkelijke, interessante of praktische artikelen die uitleggen hoe je iets doet) binnen thema’s als stress, yoga, geheugentraining, slaap en persoonlijke ontwikkeling. De artikelen zijn geschreven door experts, freelance redacteuren en andere ‘users’. Hoedoe.nl is opgezet als user generated content website, waar iedereen artikelen kan raadplegen en publiceren. In de verschillende rubrieken staan reeds meer dan vijfhonderd hoedoes online. Van de uitgever van Hoedoe.nl verschenen eerder de informatieve websites Leren.nl, Carrieretijger.nl en Lancelots.nl.
Voor meer informatie: http://www.hoedoe.nl/ en http://www.hoedoe.nl/over .

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Prijsvraag GEZOND AFVALLEN op WWW.HOEDOE.NL om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden