Nederlands MediaNetwerk

Retail-bijeenkomst TRENDS, INSIGHTS & WINKELS VAN MORGEN

Gegevens gebeurtenis

Retail-bijeenkomst TRENDS, INSIGHTS & WINKELS VAN MORGEN

Tijd: April 17 2014 vanaf 14.00 to 17.30
Locatie: Luno Kitchen, Hilversum
Soort gebeurtenis: bijeenkomst, voor, retail-professionals, &, geïnteresseerden
Georganiseerd door: Klaus van den Berg
Meest recente activiteit: 16 Apr 2014

Naar Outlook of iCal (.ics) exporteren

Omschrijving gebeurtenis

https://www.youtube.com/watch?v=riK_fHu-Cjc

De retailwereld is turbulent op dit moment. Veel stenen winkels hebben het heel moeilijk en webwinkels blijven marktaandeel veroveren. Veel nieuwe veelbelovende winkelconcepten zien het licht, zowel in Nederland als in het buitenland. Hoe gaat het retaillandschap van morgen eruit zien? In de LinkedIn groep ‘Trends, insights en winkels van morgen’ is er een levendige discussie over nieuwe ontwikkelingen. Maar echt nieuwe plannen ontstaan pas als mensen elkaar zien en spreken. Daarom organiseren 4Growth retailadvies en Qi-iQ research op 17 april  a.s. in Luno Kitchen in Hilversum de inspiratie-bijeenkomst Trends, Insights en winkels van morgen

 Sprekers & trendpresentaties

drs. Inge Oeseburg, retail-expert, 4Growth marketing & retail advies

Inge presenteert diverse succesvolle (nieuwe) winkelconcepten. In haar ogen bestaat de toekomst niet uit één winnend concept, maar is juist het creëren van onderscheidend vermogen de uitdaging.

drs. Jorien Schaap, kwalitatief (retail) onderzoekster, QI-IQ research

In de huidige wereld van big data en cijfers onthult Jorien de toenemende noodzaak om juist in de harten van de shoppers te kijken. Insight-onderzoek naar de diepere motieven van shoppers laten big data pas echt leven.

drs. Klaus van den Berg, marktonderzoeker, strateeg en trendwatcher

Trendpresentatie over de nieuwe tijdsgeest. Met zijn visuele trendpresentatie reist Klaus langs in het oog springende trendsetters, hipsters en ‘early minorities’ in West-Europa.

 

Voor wie is deze bijeenkomst?

De bijeenkomst richt zich op retail-managers, FMCG-managers, business developers, beleidsmakers, redacteuren en journalisten die zich bezighouden met de wereld van morgen en graag willen sparren met geïnteresseerden uit andere bedrijven en organisaties. De groep zal in omvang beperkt zijn, zodat er maximale interactie tussen de deelnemers kan plaatsvinden.

 

Organisatie & contact

De bijeenkomst vindt plaats op donderdag 17 april a.s. van 14.00-17.30 uur in LUNO Kitchen in Hilversum. Meer informatie vindt u op www.4growth.nl/bijeenkomst/.

 

Contactpersoon: Inge Oeseburg, tel: +31 (0) 6 30 46 77 20, inge.oeseburg@4growth.nl

 

www.4growth.nl

 

www.qi-iq.nl/research

 

www.klausvandenberg.com

Prikbord

Opmerking

Bevestigen voor Retail-bijeenkomst TRENDS, INSIGHTS & WINKELS VAN MORGEN om opmerkingen toe te voegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Bijwonen (1)

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden