Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Amsterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Amsterdam

Locatie: Amsterdam
Leden: 247
Meest recente activiteit: 22 Sept 2014

Discussieforum

Volgende Offline meetup op 3 september 2009 4 antwoorden 

Begonnen door Inge Beckers. Laatste reactie van berry van galen 13 Apr 2010.

een borrel in mei? 1 antwoord 

Begonnen door Renzo Verwer. Laatste reactie van Jeroen Mirck 24 Apr 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Amsterdam om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Reno Gijsbers op 20 Juli 2012 op 12.17

Extreme Media lanceert MKB Online Website, een websitepakket special samengesteld voor het MKB. Gemakkelijk zelf online de gewenste modules kiezen en het website pakket online bevestigen. Lees verder op www.mkbonline-website.nl en geef een like op http://www.facebook.com/MkbOnlineWebsite

Reactie van Edy Palma op 1 Juni 2011 op 23.58
Looking for Creative freelancers?
www.palmaenvansonsbeek.com | info@palmaenvansonsbeek.com
Reactie van Ferry Reijnders op 14 Januari 2011 op 11.52
Zaterdag 22 januari tm zondag(nacht) Kunstmanifestatie in het Volkskrantgebouw. Expositie, lezingen , optredens en workshops. Zie ook: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1732713488524&set=a.1...
Reactie van Marcel Christoffel op 22 November 2010 op 11.07
Olifant Consultancy zoekt voor een mediabureau in Amsterdam:
2 mediaplanners en een business planning director strategy!

Nieuwsgierig? Neem dan gerust contact op met Marcel Christoffel, 06-50237960 / marcel@olifantconsultancy.nl
Reactie van Maria Genova op 19 November 2010 op 11.19
Bekijk mijn boektrailer over loverboys en vrouwenhandel in Nederland: http://youtu.be/26d3YE8tx58
Reactie van Ferry Reijnders op 19 November 2010 op 11.07
Zaterdag 27 en zondag 28 november is er een groepsexpositie in het Volkskrantgebouw. Zaterdag met livemuziek en buikdansen! Vlakbij zijn op dezelfde dagen de open dagen van de Rijksacademie.
http://www.artupdateamsterdam.nl
Reactie van Inge Beckers op 7 September 2010 op 22.56
Pak maandag even een rondje inspiratie mee:
Vergroot je kennis en netwerk in een intervisiegroep
Reactie van Marc van Rijen op 23 Maart 2010 op 9.59
Glamsterdam Magazine zkt ervaren adv. verkoper (wie kent er een)
mail to marc@glamsterdam.eu
Reactie van Inge Beckers op 22 Maart 2010 op 21.48
Een prachtig overzicht!! Social networks around the world 2010, http://bit.ly/9Ebszl
Reactie van Anneke Schepers op 20 Januari 2010 op 10.52
Gezellige kantoorgenoot gezocht!
Wij werken met 4 communicatieprofessionals in een gezellig kantoorpandje vlakbij de Vijzelstraat. Er komt een bureau vrij. Interesse? Neem dan even contact met me op!
 

Leden (234)

 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden