Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Amsterdam

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Amsterdam

Locatie: Amsterdam
Leden: 247
Meest recente activiteit: 22 Sept 2014

Discussieforum

Volgende Offline meetup op 3 september 2009 4 antwoorden 

Begonnen door Inge Beckers. Laatste reactie van berry van galen 13 Apr 2010.

een borrel in mei? 1 antwoord 

Begonnen door Renzo Verwer. Laatste reactie van Jeroen Mirck 24 Apr 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Amsterdam om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Reno Gijsbers op 12 December 2009 op 17.17
Heeft Amsterdam behoefte aan iets nieuws? Een nieuw media platform dat voor iedereen geschikt is. MKB, Corporate, Bureau's en de Helden van Amsterdam.
Reactie van Theo Nieveen op 20 November 2009 op 19.02
http:theonieveen.wordpress.com voor voorbeelden van werk dat werkt. Hoe relevanter hoe beter is het devies.
Reactie van Inge Beckers op 25 Oktober 2009 op 22.27
Reactie van berry van galen op 18 Augustus 2009 op 20.29
ik ben nieuw en dus wel in voor een borrel.. al een datum voor de volgende?
Reactie van Peter Welleman op 24 April 2009 op 14.41
.. ga lekker de Amsterdamse media scene verkennen via dit forum:) En heb nog wat toe te voegen ook: kijk op mijn site voor veel voorbeelden, oa. gemaakt voor redacties in Amsterdam! http://www.cartooncreator.nl
Reactie van Dieuwke van Bekkum op 23 April 2009 op 9.49
Grappig, zag je note en dacht dat is leuk.. jammer dat het afgelopen maart was ;-) En dus, is er ook ergens te zien / te lezen hoe het was? ;-)
Reactie van Sander E van Velzen op 19 Maart 2009 op 11.45
Koninginne avond!? Me lijkt me misschie niet al te verstandig voor de opkomst!
Reactie van Inge Beckers op 19 Maart 2009 op 11.12
Goed en daadkrachtig initiatief! Echter de datum is reeds gepland, zie:
http://www.nederlandsmedianetwerk.nl/events/de-eerste-borrel-van-de-groep

Ik hoop tot vrijdag 27 maart!
Reactie van Daniel Rood op 19 Maart 2009 op 11.01
't begint met een datum: woensdag 29 april 17:00 uur?
Reactie van Sander E van Velzen op 18 Maart 2009 op 17.20
Ik kom graag op "de borrel"!?
 

Leden (234)

 
 
 

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden