Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem

Locatie: Haarlem
Leden: 170
Meest recente activiteit: 15 Nov 2013

Discussieforum

Werkplek te huur aan Wagenweg

Begonnen door Henriette Sulmann 26 Sept 2011.

Nieuws over Haarlem 1 antwoord 

Begonnen door Henriette Sulmann. Laatste reactie van Henriette Sulmann 31 Aug 2010.

Mag een journalist zijn onpartijdigheid verliezen? 6 antwoorden 

Begonnen door Maria Genova. Laatste reactie van Eddy Lohman 26 Aug 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Haarlem om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van André Alberga op 1 December 2010 op 17.02
Een geweldig kantoorpand in Heemstede.

Als u op zoek bent naar een aansprekend kantoorpand in de omgeving van Haarlem, vindt u aan de Hockerkade in Heemstede het ideale gebouw. Onder toezicht van Monumentenzorg is de romp van een oude, gezichtsbepalende graanmolen gerestaureerd en smaakvol verbouwd tot een aaneenschakeling van sfeervolle kantoor-/showroomruimten. Het gebouw springt in het oog en domineert de omgeving. Door het gebruik van zowel authentieke als hoogwaardige moderne materialen is een uiterst, sfeervol en functioneel bedrijfsgebouw gerealiseerd. De markante sfeer wordt in de avond nog eens verstekt vanwege de fraaie uitlichting van het pand via een voordelig let-verlichting systeem.
Het verhuurbare oppervlak is 260 m², verdeeld over begane grond en de 5 verdiepingen die zowel afzonderlijk als gezamenlijk een unieke en eigentijdse werkomgeving vormen voor een veelheid van beroepsgroepen. Maar vooral voor creatieve bedrijven zoals mediabedrijven, reclamebureaus, designers, architecten, internetbedrijven en dergelijke levert het gebouw een passende, creatieve en inspirerende uitstraling.
Op Funda kunt u meer informatie vinden over dit bijzondere bedrijfspand.
Reactie van Hugo Reinier Post op 4 Juli 2010 op 21.41
Ik ben op zoek naar een penningmeester voor de stichting in oprichting 'Uit Jezelf', Deze stichting heeft als doel het ontwikkelen en uitvoeren van media- en cultuurparticipatie projecten.
Het gaat hierbij om multimediale projecten waarbij persoonlijke ontwikkeling, culturele diversiteit en duurzaamheid centraal staan.
Stichting ' Uit Jezelf' kent haar oorsprong in Rotterdam en start medio oktober 2010 ook in Delfshaven Rotterdam met een project gericht op basisschool-kinderen (school in wijk televisie) In januari 2011 komen hier twee soortgelijke projecten bij in Haarlem en in IJsselmonde.
Daarnaast werft stichting 'Uit Jezelf' momenteel financien voor een, via RTV Noord Holland en/of Haarlem 105 uit te zenden, wekelijks programma over culturele diversiteit, duurzaamheid en (media)participatie. (media)participatie.

Via deze weg roep alle leden uit het medianetwerk Haarlem op in zijn of haar netwerk rond te kijken naar een mogelijke kandidaat penningmeester voor deze ideele stichting.

Wil je meer weten, kun je me natuurlijk ook direct mailen; stichting.uitjezelf@gmail.com.
Reactie van Dick Schrama op 26 April 2010 op 15.52
Nieuw op Nederlands Medianetwerk en nieuw bij de groep Haarlem!
Mijn naam is Dick Schrama en ik stel mij graag aan u voor.
Ik ben vormgever en eigenaar van het grafisch service bureau Dubbel G.
U kunt bij ons terecht voor al uw grafische wensen, van ontwerp tot perfect eindproduct.
Graag verzorgen wij voor u uw folders, flyers, brochures, jaarverslagen enz.

U bent van harte welkom
Wij zijn u graag van dienst....
Reactie van André Alberga op 14 Januari 2010 op 11.04
Dag Milja,

Goed dat je op deze wijze ruimtezoekers attendeert op deze mogelijkheid. Hoepelijk vind je een goede kandidaat die daarmee is geholpen. Mocht dat niet lukken, kun je nog overwegen om je aanbod kenbaar te maken via de site: hetisvastgoed/haarlem.nl
Op deze site kun je zonder kosten dergelijk aanbod aandragen en ook vind je daar een overzicht van ruimtevragers.
Ik hoop dat je succes zult hebben.
 

Leden (152)

 
 
 

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden