Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers

Leden: 85
Meest recente activiteit: 13 Jul 2013

Discussieforum

Ambassade van Creativiteit

Begonnen door Leo Smits 25 Jun 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Reclamemakers om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van sylvana knaap op 3 April 2012 op 17.13

Leuk! Advies over beeldgebruik? Rf, RM, video, microstock ... ik kan helpen

Reactie van Bianca Arts op 3 April 2012 op 14.27

Ik sluit mij ook graag aan bij de groep ik kan uw evenement, product of bedrijf promoten door middel van onze rijdende bill-boards!!

Reactie van Robert ten Hooven op 2 November 2011 op 15.42
Ik sluit mij graag aan bij deze groep in mijn zoektocht naar de optimale vorm om langs de web 2.0 weg vrienden/donateurs te binden aan liefdadigheidsinstellingen. Ik hoop dat hier te vinden. Elk advies is welkom.
Reactie van Jenny Boot op 6 September 2010 op 10.43
of als je bijzondere foto's op maat wilt ... www.jennyboot.nl
Reactie van Jörgen van Dongen op 6 September 2010 op 10.24
Helemaal top! Bedankt voor de tip!
Reactie van Anita Hondong op 6 September 2010 op 1.56
Ik sluit me graag bij de groep aan als fotograaf.
Reactie van Ferdi Jetten op 28 Augustus 2009 op 14.11
OE... handig! Dank je!
Reactie van Jacqueline Louter op 28 Juni 2009 op 15.03
En als je foto's op maat wilt? www.jaxpix.nl
Reactie van Bart van Maanen op 26 Juni 2009 op 10.54
Ja, goed. Handig, dank je.
Reactie van Sandra Zuiderduin op 25 Juni 2009 op 15.07
wellicht een bruikbare tip.....

Eindelijk is er een website die de Randstad in regionaal stockbeeld brengt. Regiostock.nl is een online beeldbank die rechtenvrije en oneindig te gebruiken foto's van de Bollenstreek, Haarlemmermeer, Rijnstreek, het Groene Hart en omstreken aanbiedt. In de regionale beeldbank vindt u stockfoto’s met én zonder mensen (voorzien van modelvrijgave).

Na het betalen van een eenmalig bedrag mag u de foto onbeperkt gebruiken, ongeacht de publicatie of oplage. U hoeft dus niet telkens toestemming te vragen als u besluit de foto nogmaals te gebruiken of door te plaatsen in een ander medium.
 

Leden (78)

 
 
 

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden