Nederlands MediaNetwerk

Informatie

HOLLANDSTOCK

Een subgroep van het Nederlands MediaNetwerk voor stockfotografen

Webpagina: http://www.hollandstock.nl
Locatie: Hengelo
Leden: 9
Meest recente activiteit: 18 Apr 2012

Jij bent ongetwijfeld één van de fotografen die over een eigen fotoarchief met mooie beelden uit Overijssel beschikt. Daarom heet Hollandstock je van harte welkom bij de snelst groeiende Nederlandse fotostocksite die uitsluitend Nederlandse foto’s aan nationale en internationale afnemers aanbiedt.
De kracht van Hollandstock zit ‘m vooral in het regionale karakter van het beeldaanbod. En daar heeft Hollandstock doorlopend goede fotografen voor nodig.

Je beelden komen onder ogen van een interessante doelgroep.
De doelgroepen zijn reclame- en ontwerpbureaus, gemeenten en provinciën, ministeries, overheden en ambassades, VVV’s, Bureaus voor Toerisme, uitgeverijen, dag- en weekbladen. En alle andere organisaties waarvan we mogen verwachten dat ze regelmatig dit soort beelden nodig hebben.
Zodra Nederland eenmaal voldoende in beeld is gebracht, dan wordt de promotie uitgebreid op internationaal niveau.
Doe daarom dan ook je voordeel met deze Hollandstock-groep waarin fotografen contact met elkaar kunnen onderhouden en waar regelmatig specifieke fotografie-opdrachten kunnen worden aangeboden. Wanneer een opdrachtgever namelijk geen geschikte stockfoto op de site heeft aangetroffen, doet Hollandstock binnen deze netwerkgroep een oproep aan alle aangesloten fotografen om de gezochte foto te maken. Zodoende biedt deze groep dus verschillende mogelijkheden om je werk voor het voetlicht te brengen. En om er de vruchten van te plukken natuurlijk!! Ken je meer goede fotografen, nodig deze dan uit binnen deze groep.

Discussieforum

Is het gebruik van online stockfotografie dodelijk voor de reguliere fotografen??

Als reclamefotograaf merk ik de laatste jaren wel een zeker mate van inkomstenderving doordat mijn opdrachtgevers aan bureau-zijde steeds vaker online stockbeelden inkopen!, Fotografie die ik anders…Doorgaan

Begonnen door har klunder 22 Feb 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van HOLLANDSTOCK om reacties te kunnen toevoegen!

 

Leden (7)

 
 
 

Interviews

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons

Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomend door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden