Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Twente

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Twente.

Leden: 20
Meest recente activiteit: 4 Feb 2013

Discussieforum

Deze groep heeft nog geen discussies.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Twente om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van har klunder op 23 Februari 2010 op 20.44
Hallo Wim

Is die prachtige boeskoop met oog van jouw hand?? Erg mooi gedaan, een super idee. Complimenten
Reactie van har klunder op 20 Februari 2010 op 13.21
Beste Twentenaren. Omdat ik (Professional Outsiders) vanuit Twente mijn werkzaamheden uitvoer en ook een netwerk in Twente erg belangrijk vind meld ik mij graag aan bij deze groep.
Reactie van Fred Roest op 8 Januari 2010 op 14.28
Twente Hallo! Op de rand, er net wel of niet in vanuit Hardenberg. Twentse leven en ver daarbuiten, leggen we vast in woord en beeld.
Een warme wintergroet! Wat is echt duurzaam in Twente? Mooi oog trouwens, green image, sterk! Eet u al bio ?
Reactie van Anna de Wilde op 13 Oktober 2009 op 13.33
Hallo Twente,
Ik ben zelf Noord-Hollandse maar heb behoorlijk wat voetstappen in Enschede gezet. Dus vandaar mijn 'aansluiting'. ;-)
Reactie van Wim Corduwener op 22 April 2009 op 22.40
Jan, we hebben taal noch teken van je gehoord en je bent dus niet op de koffie gekomen.
Volgende keer beter, veel plezier in Turkije en kom weer heelhuids terug!
Reactie van jan schukkink op 22 April 2009 op 21.30
Ik heb de coffee vandaag gemist! Ben ik nu op de koffie gekomen?
Kom graag een volgende keer, maar vertrek overmorgen naar Oost-Turkije en ben half mei weer terug. Turkse koffie is ook heerlijk.

Jan Schukkink; Taal & Teken - communicatieadvies
Reactie van Wim Corduwener op 18 April 2009 op 12.18
Voor de mensen uit deze regio die het leuk vinden: op
22 april tussen 9 en 11 uur is de tweede editie van
Open Coffee Enschede. Locatie: Tuttitalia, De Heurne 47, Enschede.
Reactie van Wim Corduwener op 16 April 2009 op 10.55
Kijk, daar komen ze: de vegetariërs!
Nog een beetje meer volk en we kunnen de eerste Meet & Greet houden in Het Paradijs?
Een gevarieerd menu, dat qua smaak, kleur en
bereidingswijze de verrassende facetten van de vegetarische
keuken laat zien.
Reactie van Martine de Klein op 16 April 2009 op 9.16
He, leuk zo'n hoog percentage vegetariers hier!
Reactie van Debbie van der Zande op 15 April 2009 op 22.15
Ik ben inderdaad vegetarier...
 

Leden (18)

 
 
 

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden