Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Journalisten

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor journalisten

Webpagina: http://Journalisten
Leden: 111
Meest recente activiteit: 15 Dec 2014

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Journalisten om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Ernst Daniel Nijboer op 12 November 2010 op 15.37
Journalist correspondent in Brazilië.
Ernst Daniel Nijboer - Rio de Janeiro
Visuals & Communication Studio Brazil
Reactie van Maria Genova op 7 Juni 2010 op 12.28
Hallo Willem,
Ik heb je vraag inderdaad niet gezien. Het boek 'Man is stoer, vrouw is hoer. 12 jaar getrouwd met een loverboy' is uitgegeven door uitgeverij Conserve en kan daar of via Bol.com besteld worden. Het is ook in alle boekhandels verkrijgbaar. Het boek bleek een schot in de roos: 3 drukken in 2 maanden tijd en ik ben nu aan het onderhandelen over de filmrechten.
Als je het leuk vindt, kan ik je een gesigneerd exemplaar voor de winkelprijs van 15 euro opstruren. Mijn email is genova@casema.nl

Groetjes,

Maria
Reactie van willem rietdijk op 7 Juni 2010 op 12.09
Maria, is mijn vraag bij jou niet binnengekomen? Met vr groet, Willem
Reactie van willem rietdijk op 9 Maart 2010 op 21.26
Maria, je streeeft een hogerdoel na. Geweldig, heb je support nodig? Waar kan ik het boek bestellen. Bij de uitgever. wie is dat? met vr groet Willem
Reactie van Maria Genova op 4 Februari 2010 op 23.44
Ik werk al 16 jaar in de journalistiek. Als freelancer heb ik voor heel veel verschillende kranten en tijdschriften geschreven. Mijn nieuwe passie is boeken schrijven. Over een paar dagen verschijnt 'Man is stoer, vrouw is hoer. 12 jaar getrouwd met een loverboy.' Mijn research leverde heel veel schokkende feiten op. Ik kon haast niet geloven dat Nederland zo'n spil was in de internationale mensenhandel en dat zo veel prostituees in de rosse buurten geen cent verdienen. Ik hoop dat het boek veel commotie veroorzaakt en dat de politiek onder druk van de publieke opinie de straffen voor pooiers en loverboys verhoogt. Klinkt niet als onpartijdige journalistiek, maar ik vind dat een journalist af en toe zijn onpartijdigheid mag verliezen omwille van een hoger doel. www.mariagenova.nl
www.strafloverboys.hyves.nl
Reactie van Sjoukje Dijkstra op 28 Januari 2010 op 15.38
Hoi, ook ik ben nieuw! :-) Dus, even voorstellen. In mijn dagelijkse leven verzorg ik de PR/ bedrijfsjournalistiek voor ORTEC (www.ortec.nl / www.ortec.com) en als 'hobby' (tussen de bedrijven door) schrijf ik voor mijn eigen blog: www.carriere.blog.nl, plus doe ik her en der freelance opdrachten/ projecten. Puur voor de ervaring. Alhoewel, de extra centen ook mooi meegenomen zijn. Meer weten? Mijn profiel op Linkedin vind je hier: http://nl.linkedin.com/in/sjoukjedijkstra. Extra: voor mijn werkgever ben ik druk bezig met het opbouwen van een netwerk in de sociale media, o.a. via Twitter: www.twitter.com/ortec_logistics
Reactie van Peter Hofland op 23 Januari 2010 op 23.52
Als Nederlandtalige (freelance) journalist werkzaam in Noord Amerika (VA, Canada, Mexico, Antillen, Suriname en Aruba), ben ik nieuw in deze groep. Wie op zoek is naar een bron in de VS zoekt en dat niet vanuit Europa kan doen, of hulp nodig heeft met onderzoek/research, ik help graag...
Reactie van Ton LUITING op 30 December 2009 op 19.42
Ook ik ben nieuw, alhoewel niet in de journalistiek. Begonnen als omroepcorrespondent bij Het Vrije Volk, kwam ik in het Hilversumse (aanvankelijk Bussumse) mediawereldje en maakte als producer/samensteller programma's o.a. voor de VPRO en NOS. Werkte voor De Gooi-en Eemlander en werd PR-man van o.a. Leefbaar Hilversum. Daarna Leefbaar Nederland, waar ik de eerste perschef was van Pim Fortuyn.Na dit avontuur ging ik naar de Media-Academie om een cursus Internet Schrijven te volgen.In november 2002 werd ik de oudste internetjournalist en ben nog als zodanig werkzaam.
Reactie van Jacqueline Louter op 4 November 2009 op 10.59
Als ik jullie journalistieke "vruchten" van illustratieve beelden kan voorzien... info@jaxpix.nl
Reactie van Evert J. Bruinekool op 19 Oktober 2009 op 17.08
Hoi, ben nieuw in de groep.
Kijk op de www.tekstfabriek.com of het www.fotoarchief.nl
 

Leden (105)

 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden