Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep PR

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor PR

Leden: 116
Meest recente activiteit: 12 Jul 2018

[Vacature/Vacancy] Teacher Principles of Public Relations

For its European Center in The Netherlands, located at Kasteel Well in Northern Limburg, Emerson College, Boston, USA, specialized in the various fields of communication and the Arts, is  - short term! - looking for a teacher for the course MK 257: Principles of Public Relations. A course description/syllabus for a first impression and that can serve as guidance, is attached.

 

The course will consist of 2 lectures per week of 95 minutes each and caters for a small group of 9 American undergraduate Marketing Communication students (Bachelors degree) who are in their second or third year of study (sophomores and juniors).

 

The Fall term consists in total of 13 weeks starting the week of September 19 and ending Wednesday, December 14. The week of October 31 (week 44) is lecture free... read more

Discussieforum

spreken op congres= gratis perfecte PR 10 antwoorden 

Begonnen door Marga Groot Zwaaftink. Laatste reactie van Ton LUITING 12 Feb 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep PR om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Huub Schuijn op 3 Oktober 2014 op 14.44

Voor mijn nieuwe startup Yournalism ben ik bezig met een PR-strategie. We hebben geen middelen, maar wel de wens veel mensen naar ons crowdfunding platform te krijgen. Wie wil/kan mij helpen met deze uitdaging? :D

Reactie van P Schout op 6 Juni 2012 op 14.42

Nieuw in de groep!

Ik ben zelf vooral gespecialiseerd in online PR door middel van onder andere SEO / vindbaarheid website of adverteren op facebook.

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 23.07

Hé, een nieuwe groep gevonden.. ik ben communicatie professional in de wijde regio Den Haag.. sinds kort zelfstandig: www.uricom.nl

Reactie van Isabelle Egeler op 20 Mei 2012 op 21.27

Beste PR-professionals,

Wij doen onderzoek naar het communicatieproces tussen PR-professionals en influentials (o.a. journalisten en bloggers). Hiervoor hebben we de mening nodig van vele PR-professionals. We willen je daarom vragen onze enquete in te vullen. Deelname duurt ongeveer 10 minuten en kan via: Vragenlijst PR-professionals.

Indien gewenst kun je de resultaten van het onderzoek ontvangen door je e-mailadres achter te laten bij de laatste vraag van de enquête. Tevens zullen de onderzoeksresultaten eind dit jaar gepresenteerd worden bij De Koppen bij Elkaar 2012.

Ons onderzoek en evenement PR & Journalistiek: De Koppen Bij Elkaar van 2011 was een groot succes. Ruim 1200 PR-professionals en journalisten hebben deelgenomen aan het onderzoek door de enquêtes in te vullen. In november 2011 kwamen vele PR-professionals en journalisten bijeen voor de resultaten van het onderzoek die gepresenteerd werden bij het evenement.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de vragenlijst,

Met vriendelijke groeten,

Isabelle Egeler

Onderzoeksmedewerker bij De Koppen Bij Elkaar

Een initiatief van De Perslijst en Smart.pr

Reactie van Stephan van Gorp op 3 Mei 2011 op 11.15

Durf jij jezelf een communicatie professional te noemen? Je hulp is zeer welkom!

 

Smart.pr onderzoekt het communicatieproces tussen communicatie professionals en journalisten. Bij dit onderzoek wordt Smart.pr ondersteund door onder andere de Vrije Universiteit Amsterdam en de Perslijst. Het doel van het onderzoek is te achterhalen hoe de relatie tussen communicatie professionals en journalisten er in de praktijk uitziet en hoe deze eventueel verbeterd zou kunnen worden.

 

Wij willen je vragen ons te helpen door onderstaande vragenlijst in te vullen (kost je maximaal 10 min.) uiteraard wordt anonimiteit gewaarborgd en als tegenprestatie ontvang je, indien gewenst, de resultaten van dit onderzoek in je inbox!

 

Naar de vragenlijst: Vragenlijst PR professional

Meer informatie over het onderzoek kan je hier vinden.

 

Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Reactie van Heidi Kuiper op 17 Februari 2011 op 15.17
Binnenkort vindt de tweede editie van de Haagse Communicatie Dag plaats. Dit jaar in de Fokkerterminal in Den Haag waarbij onder meer Charles Leadbeater en Andrew Keen aanwezig zijn. Dit levert interessante discussies op. Voor meer informatie zie www.hcd2011.nl of volg ons op twitter www.twitter.com/hcdtweets.

Zien wij jou op 10 maart?

- Stichting Haagse Communicatie Dag
Reactie van Anita Hondong op 6 September 2010 op 2.11
Als fotograaf sluit ik me graag aan bij deze groep.
Reactie van Niki Neuray op 12 Maart 2010 op 10.52
Bent u als PR bureau of adviseur op zoek naar een partij die kan zorgen voor het prefect in beeld brengen van uw actie/stunt/event en daarbij ook nog eens voor extra media aandacht kan zorgen? Neem dan contact op met Photo Republic! Ervaren en gedreven fotografen, allen met ruime ervaring in pr-en persfotografie. Door onze dienst Press Republic wordt u kans op media aandacht aanzienlijk vergroot.
Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op onze website: www.photorepublic.nl
Reactie van Frank D.P.M. Lether op 12 Maart 2010 op 10.42
De VPRA, branchevereniging van PR-bureau en communicatie-adviseurs geeft wekelijks een gratis nieuwsbrief VPRA Journaal uit.
Abonneren kan eenvoudig vanaf haar site www.vpra.nl
 

Leden (115)

 
 
 

Interviews

[Cross Media Case 2020] Rhandy Biemans over Milka – De Smaak van Nederland

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Case 2020] Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Pricewise draagt de campagne rondom zorgverzekeringen voor. We spreken met Anne Lotte Hendriks over Vind jouw beste zorgverzekering

[Interview] Aldo Breed positief over Kiesjefolders anno 2020

Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed

[Cross Media Case 2020] Jeroen Visser over Van Uffelen Mode

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Sublime draagt Van Uffelen Mode voor als Cross Media Case. We spreken met Jeroen Visser

[Cross Media Case 2020] Gijs Peetsold over Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0

In juni 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Ad Alliance draagt Fisherman’s Friend: FF Doorbijten 2.0 voor als Cross Media Case. We spreken met Gijs Peetsold

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Adformatie, einde van een tijdperk

Het is natuurlijk not done om een column van eigen hand over een concurrerend vakmedium te publiceren, maar dat Adformatie ophoudt in print te bestaan, is een dermate grote mijlpaal dat we kunnen spreken van het einde van een tijdperk

[Column] Marianne van Soomeren: Spoiler billboards #fuckingbriljant

Eerlijk is eerlijk, ik wilde mijn column eigenlijk niet schrijven over iets wat met de coronacrisis te maken heeft. Er wordt immers al zoveel over geschreven en over gezegd

[Column] Reinier Rombouts: Dit verandert alles

Vaak moest ik glimlachen om de zin. Omdat hij zo dramatisch wordt uitgesproken en omdat er zelden iets gebeurt waardoor alles verandert

[Column] Jerome Kuijken: De vier fasen van quarantaine

Ons beroep valt onder de niet-vitale beroepen en dat is helemaal niet erg. Als dit voorbij is, is het de taak van reclame-, marketing-, communicatie- en mediamensen om de economie een enorme slinger te geven

[Column] Erwin Fisser: Mijn mening doet er niet toe

Iemand wees me op het optreden van de directeur van Roche Nederland bij Jinek vorige week donderdag. Althans, ik geloof dat ze dat was, dat werd me uit het korte videootje niet helemaal duidelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden