Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep PR

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor PR

Leden: 116
Meest recente activiteit: 12 Jul 2018

[Vacature/Vacancy] Teacher Principles of Public Relations

For its European Center in The Netherlands, located at Kasteel Well in Northern Limburg, Emerson College, Boston, USA, specialized in the various fields of communication and the Arts, is  - short term! - looking for a teacher for the course MK 257: Principles of Public Relations. A course description/syllabus for a first impression and that can serve as guidance, is attached.

 

The course will consist of 2 lectures per week of 95 minutes each and caters for a small group of 9 American undergraduate Marketing Communication students (Bachelors degree) who are in their second or third year of study (sophomores and juniors).

 

The Fall term consists in total of 13 weeks starting the week of September 19 and ending Wednesday, December 14. The week of October 31 (week 44) is lecture free... read more

Discussieforum

spreken op congres= gratis perfecte PR 10 antwoorden 

Begonnen door Marga Groot Zwaaftink. Laatste reactie van Ton LUITING 12 Feb 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep PR om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Huub Schuijn op 3 Oktober 2014 op 14.44

Voor mijn nieuwe startup Yournalism ben ik bezig met een PR-strategie. We hebben geen middelen, maar wel de wens veel mensen naar ons crowdfunding platform te krijgen. Wie wil/kan mij helpen met deze uitdaging? :D

Reactie van P Schout op 6 Juni 2012 op 14.42

Nieuw in de groep!

Ik ben zelf vooral gespecialiseerd in online PR door middel van onder andere SEO / vindbaarheid website of adverteren op facebook.

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 23.07

Hé, een nieuwe groep gevonden.. ik ben communicatie professional in de wijde regio Den Haag.. sinds kort zelfstandig: www.uricom.nl

Reactie van Isabelle Egeler op 20 Mei 2012 op 21.27

Beste PR-professionals,

Wij doen onderzoek naar het communicatieproces tussen PR-professionals en influentials (o.a. journalisten en bloggers). Hiervoor hebben we de mening nodig van vele PR-professionals. We willen je daarom vragen onze enquete in te vullen. Deelname duurt ongeveer 10 minuten en kan via: Vragenlijst PR-professionals.

Indien gewenst kun je de resultaten van het onderzoek ontvangen door je e-mailadres achter te laten bij de laatste vraag van de enquête. Tevens zullen de onderzoeksresultaten eind dit jaar gepresenteerd worden bij De Koppen bij Elkaar 2012.

Ons onderzoek en evenement PR & Journalistiek: De Koppen Bij Elkaar van 2011 was een groot succes. Ruim 1200 PR-professionals en journalisten hebben deelgenomen aan het onderzoek door de enquêtes in te vullen. In november 2011 kwamen vele PR-professionals en journalisten bijeen voor de resultaten van het onderzoek die gepresenteerd werden bij het evenement.

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de vragenlijst,

Met vriendelijke groeten,

Isabelle Egeler

Onderzoeksmedewerker bij De Koppen Bij Elkaar

Een initiatief van De Perslijst en Smart.pr

Reactie van Stephan van Gorp op 3 Mei 2011 op 11.15

Durf jij jezelf een communicatie professional te noemen? Je hulp is zeer welkom!

 

Smart.pr onderzoekt het communicatieproces tussen communicatie professionals en journalisten. Bij dit onderzoek wordt Smart.pr ondersteund door onder andere de Vrije Universiteit Amsterdam en de Perslijst. Het doel van het onderzoek is te achterhalen hoe de relatie tussen communicatie professionals en journalisten er in de praktijk uitziet en hoe deze eventueel verbeterd zou kunnen worden.

 

Wij willen je vragen ons te helpen door onderstaande vragenlijst in te vullen (kost je maximaal 10 min.) uiteraard wordt anonimiteit gewaarborgd en als tegenprestatie ontvang je, indien gewenst, de resultaten van dit onderzoek in je inbox!

 

Naar de vragenlijst: Vragenlijst PR professional

Meer informatie over het onderzoek kan je hier vinden.

 

Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Reactie van Heidi Kuiper op 17 Februari 2011 op 15.17
Binnenkort vindt de tweede editie van de Haagse Communicatie Dag plaats. Dit jaar in de Fokkerterminal in Den Haag waarbij onder meer Charles Leadbeater en Andrew Keen aanwezig zijn. Dit levert interessante discussies op. Voor meer informatie zie www.hcd2011.nl of volg ons op twitter www.twitter.com/hcdtweets.

Zien wij jou op 10 maart?

- Stichting Haagse Communicatie Dag
Reactie van Anita Hondong op 6 September 2010 op 2.11
Als fotograaf sluit ik me graag aan bij deze groep.
Reactie van Niki Neuray op 12 Maart 2010 op 10.52
Bent u als PR bureau of adviseur op zoek naar een partij die kan zorgen voor het prefect in beeld brengen van uw actie/stunt/event en daarbij ook nog eens voor extra media aandacht kan zorgen? Neem dan contact op met Photo Republic! Ervaren en gedreven fotografen, allen met ruime ervaring in pr-en persfotografie. Door onze dienst Press Republic wordt u kans op media aandacht aanzienlijk vergroot.
Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op onze website: www.photorepublic.nl
Reactie van Frank D.P.M. Lether op 12 Maart 2010 op 10.42
De VPRA, branchevereniging van PR-bureau en communicatie-adviseurs geeft wekelijks een gratis nieuwsbrief VPRA Journaal uit.
Abonneren kan eenvoudig vanaf haar site www.vpra.nl
 

Leden (115)

 
 
 

Interviews

[Interview] Rob Beijersbergen over Qmusic

Saai is het nooit bij Qmusic. Niet op de radio en niet op de werkvloer. Het lijkt wel of er iedere maand wel weer iets positiefs te melden valt. Hoog tijd om te spreken met Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic.

[Startups] Carla Verwijmeren en Karin Wekema over Smartvoices

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Carla Verwijmeren en Karin Wekema, founders van Smartvoices.

[Interview] Lisette van Eijk (hoofdredacteur VICE Benelux): De scheidslijn tussen branded en redactionele content is altijd duidelijk

Ze begon er als stagiair op de redactie, was er contentmanager, Managing Editor en interim hoofdredacteur. Sinds december 2018 is Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur van VICE Benelux. We spreken met haar over haar eerste maanden als beleidsmaker

[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media

Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers

[Startups] Amran Hardan over Dyseno Studio

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Amran Hardan, CEO van Dyseno Studio

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Richting kiezen

Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen

[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder

Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie

[Column] Bob Goulooze: Michael, Bill & OJ

Ik snap het bijltjesgedrag van de media in deze niet. Wat heeft het voor zin een dode verknipte superster opnieuw in een kwaad daglicht te stellen?

[Column] Ronja Slierendrecht: Video voor iedereen?

De tijd waarin YouTube alleen iets was voor de Enzo Knol’s en beautybloggers van deze wereld, is voorbij. Je kunt het zo gek niet verzinnen of er wordt gevlogd, gefilmd of ge-unboxed. Er ontstaan ware niches en communities die anders misschien nooit waren ontstaan. Mooi. Toch denk ik dat video niet voor iedereen een geschikt (marketing)middel is

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi cringe!, wat is Klarna? en gezellig met Volkswagen

Ik weet dat OPVALLEN tegenwoordig misschien wel belangrijker is dan ooit, maar het is en blijft een randvoorwaarde. Een heel belangrijke randvoorwaarde, maar voor Klarna blijkbaar zó belangrijk dat ze alle andere elementen zijn vergeten

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden