Nederlands MediaNetwerk

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Informatie

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier plaatsvinden. Ben je daarnaast geïnteresseerd in opmaak, ontwerp en vormgeving? Welkom!

Leden: 43
Meest recente activiteit: 7 Feb 2017

Discussieforum

auteur en corrector 1 antwoord 

 Als auteur van een zeer omvangrijk historisch naslagwerk, dat binnen enkele maanden zou moeten verschijnen, werd ik gewezen op de vanzelfsprekendheid, om niet te zeggen de verplichting, om ook als…Doorgaan

Begonnen door lucas van dijck. Laatste reactie van Robert Rosendal 6 Jun 2012.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Johannes W. van den Bent op 28 Mei 2015 op 11.49

Ik lever diensten op het raakvlak van Taal,Didactiek en ICT.Vb. content editing en review van vertalingen en kopij (ICT, ISO, kwaliteit, opleidingen). Maar ook maatwerk vertaalwerk ICT gerelateerd naar het Engels.

Wie wil samenwerken om grotere opdrachten aan te kunnen?

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 23.01

Naast communicatie/PA adviseur ben ik redacteur; positionpapers, rapporten maar ook artikelen en interviews. zie www.uricom.nl .sinds kort zelfstandig

Reactie van P Schout op 21 Mei 2012 op 11.07

Hallo allemaal, nieuw in de groep!

Mijn naam is Paul, seo copywriter en eigenaar van internet marketing bureau       Alpha

Reactie van Marion Altena op 9 December 2010 op 0.00
Dank voor je warme welkom, Robert. Ik zal me even voorstellen: ik ben Marion Altena en ik schrijf. Fictie, om precies te zijn, al heb ik de pen voor verschillende doeleinden ter hand genomen, de afgelopen jaren.
Op dit moment zit ik midden in de editing fase van mijn roman Ontworteling, een psychologische thriller met een magisch realistisch karakter. Ook heb ik de eerste hoofdstukken van de vervolgroman (het wordt een serie) al op papier staan. Een boeiend en intensief proces.

Benieuwd naar deze groep...

Met vriendelijke groet, Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 8 December 2010 op 23.41
Welkom Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 2 November 2010 op 11.06
Welkom Chris. Succes met SMUC.
Reactie van Robert Rosendal op 25 Oktober 2010 op 12.11
Welkom Johannes, en dank voor je bijdrage. Ook aan dit front heeft de herfstvakantie zijn intrede nog niet gedaan. Succes met alle wervingsactiviteiten. Groet, Robert.
Reactie van Johannes W. van den Bent op 25 Oktober 2010 op 9.53
Ik begrijp dat het nu herfstvakantie is, maar als zelfstandig ondernemer wens ik alle leden van deze groep toch goede morgen!-)
Ik ben Hans van den Bent en van oorsprong Taalkundige en docent Engels. Sinds 1988 werk ik in de ICT. Vanaf 1996 heb ik gewerkt als internationaal opleider en opleidingsadviseur. In die die periode heb ik aan 8 (internationale) boekenpublicaties meegewerkt als auteur, redacteur en reviewer. Sinds 2010 heb ik een eigen bedrijf "CLOUD-linguistics" dat diensten levert op het snijvlak van Language, Learning & ICT. Any text related to ICT is my cup of tea.
 

Leden (40)

 
 
 

Interviews

[Startups] Carla Verwijmeren en Karin Wekema over Smartvoices

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Carla Verwijmeren en Karin Wekema, founders van Smartvoices.

[Interview] Lisette van Eijk (hoofdredacteur VICE Benelux): De scheidslijn tussen branded en redactionele content is altijd duidelijk

Ze begon er als stagiair op de redactie, was er contentmanager, Managing Editor en interim hoofdredacteur. Sinds december 2018 is Lisette van Eijk aangesteld als hoofdredacteur van VICE Benelux. We spreken met haar over haar eerste maanden als beleidsmaker

[Nederlands MediaNetwerk TV] Thomas Hendriks over DFFRNT Media

Thomas Hendriks is senior creative bij DFFRNT Media. Hij werkt er sinds een klein jaar, een periode waarin het bedrijf is gegroeid met een twintigtal nieuwe medewerkers

[Startups] Amran Hardan over Dyseno Studio

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2019 op 24 april in Amsterdam. We spreken met Amran Hardan, CEO van Dyseno Studio

[Startups] Phoebe Ohayon over Voice Branding

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Phoebe Ohayon, mede-oprichter van Voice Branding

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Richting kiezen

Op steeds meer afdelingen in tal van organisaties werken mensen aan sociale, milieugerelateerde verantwoordelijkheid. Van veel bedrijven hoor ik dat zij dit jaar specifieke campagnes gaan creëren, gericht op het onderwerp duurzaamheid. Ik geloof daar heilig in; je klanten en consumenten meenemen om hen het eerlijke en oprechte verhaal over je merk te vertellen

[Forum] Bart Kleijn De toekomst van de folder

Geen reden tot paniek. De folder is nog een lang leven beschoren. Ondanks de introductie van de ja/ja-sticker blijft de folder over het geheel genomen een waardevol en krachtig middel voor merk- en productcommunicatie

[Column] Bob Goulooze: Michael, Bill & OJ

Ik snap het bijltjesgedrag van de media in deze niet. Wat heeft het voor zin een dode verknipte superster opnieuw in een kwaad daglicht te stellen?

[Column] Ronja Slierendrecht: Video voor iedereen?

De tijd waarin YouTube alleen iets was voor de Enzo Knol’s en beautybloggers van deze wereld, is voorbij. Je kunt het zo gek niet verzinnen of er wordt gevlogd, gefilmd of ge-unboxed. Er ontstaan ware niches en communities die anders misschien nooit waren ontstaan. Mooi. Toch denk ik dat video niet voor iedereen een geschikt (marketing)middel is

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Pepsi cringe!, wat is Klarna? en gezellig met Volkswagen

Ik weet dat OPVALLEN tegenwoordig misschien wel belangrijker is dan ooit, maar het is en blijft een randvoorwaarde. Een heel belangrijke randvoorwaarde, maar voor Klarna blijkbaar zó belangrijk dat ze alle andere elementen zijn vergeten

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden