Nederlands MediaNetwerk

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Informatie

Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier plaatsvinden. Ben je daarnaast geïnteresseerd in opmaak, ontwerp en vormgeving? Welkom!

Leden: 41
Meest recente activiteit: 9 Sept

Discussieforum

auteur en corrector 1 antwoord 

 Als auteur van een zeer omvangrijk historisch naslagwerk, dat binnen enkele maanden zou moeten verschijnen, werd ik gewezen op de vanzelfsprekendheid, om niet te zeggen de verplichting, om ook als…Doorgaan

Begonnen door lucas van dijck. Laatste reactie van Robert Rosendal 6 Jun 2012.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van Johannes W. van den Bent op 28 Mei 2015 op 11.49

Ik lever diensten op het raakvlak van Taal,Didactiek en ICT.Vb. content editing en review van vertalingen en kopij (ICT, ISO, kwaliteit, opleidingen). Maar ook maatwerk vertaalwerk ICT gerelateerd naar het Engels.

Wie wil samenwerken om grotere opdrachten aan te kunnen?

Reactie van Maarten R. Uri op 5 Juni 2012 op 23.01

Naast communicatie/PA adviseur ben ik redacteur; positionpapers, rapporten maar ook artikelen en interviews. zie www.uricom.nl .sinds kort zelfstandig

Reactie van P Schout op 21 Mei 2012 op 11.07

Hallo allemaal, nieuw in de groep!

Mijn naam is Paul, seo copywriter en eigenaar van internet marketing bureau       Alpha

Reactie van Marion Altena op 9 December 2010 op 0.00
Dank voor je warme welkom, Robert. Ik zal me even voorstellen: ik ben Marion Altena en ik schrijf. Fictie, om precies te zijn, al heb ik de pen voor verschillende doeleinden ter hand genomen, de afgelopen jaren.
Op dit moment zit ik midden in de editing fase van mijn roman Ontworteling, een psychologische thriller met een magisch realistisch karakter. Ook heb ik de eerste hoofdstukken van de vervolgroman (het wordt een serie) al op papier staan. Een boeiend en intensief proces.

Benieuwd naar deze groep...

Met vriendelijke groet, Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 8 December 2010 op 23.41
Welkom Marion.
Reactie van Robert Rosendal op 2 November 2010 op 11.06
Welkom Chris. Succes met SMUC.
Reactie van Robert Rosendal op 25 Oktober 2010 op 12.11
Welkom Johannes, en dank voor je bijdrage. Ook aan dit front heeft de herfstvakantie zijn intrede nog niet gedaan. Succes met alle wervingsactiviteiten. Groet, Robert.
Reactie van Johannes W. van den Bent op 25 Oktober 2010 op 9.53
Ik begrijp dat het nu herfstvakantie is, maar als zelfstandig ondernemer wens ik alle leden van deze groep toch goede morgen!-)
Ik ben Hans van den Bent en van oorsprong Taalkundige en docent Engels. Sinds 1988 werk ik in de ICT. Vanaf 1996 heb ik gewerkt als internationaal opleider en opleidingsadviseur. In die die periode heb ik aan 8 (internationale) boekenpublicaties meegewerkt als auteur, redacteur en reviewer. Sinds 2010 heb ik een eigen bedrijf "CLOUD-linguistics" dat diensten levert op het snijvlak van Language, Learning & ICT. Any text related to ICT is my cup of tea.
 

Leden (41)

 
 
 

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden