Nederlands MediaNetwerk

Groepen van Beyond Borders Media (16)

  • Groep Film- en Televisiemakers

    156 leden Meest recente activiteit: 25 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Film- en Televisiemakers

  • Groep Reclamemakers

    85 leden Meest recente activiteit: 13 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers

  • Groep Tijdschriften

    108 leden Meest recente activiteit: 9 Sept Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Tijdschrift Professionals

  • Groep Internet

    202 leden Meest recente activiteit: 28 Aug 2014 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Internet Professionals

  • Onderwijs in de media

    27 leden Meest recente activiteit: 6 Sept 2011 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals werkzaam in het onderwijs.

  • Tekstschrijvers/redacteuren/correctoren

    41 leden Meest recente activiteit: 9 Sept Voor uitwisseling voor van alles op het gebied van schrijven, redigeren en corrigeren. Ook het zakelijk uitwisselen van projecten kan en mag hier…

  • non-profit

    5 leden Meest recente activiteit: 5 Apr 2011 Voor communicatieprofessionals en bedrijfsjournalisten in de non-profitsector.

  • Corporate / Personal Branding

    8 leden Meest recente activiteit: 26 Mrt 2011 Online jezelf of je bedrijf laten zien via een passende communicatie of netwerk-stijl is het belangrijkste element voor een succesvolle 'online…

  • Groep Hilversum

    60 leden Meest recente activiteit: 15 Nov 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Hilversum

  • Groep PR

    116 leden Meest recente activiteit: 12 Jul 2018 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor PR

  • Online PR en PR 2.0

    10 leden Meest recente activiteit: 16 Mei 2013

  • Groep Fotografen

    99 leden Meest recente activiteit: 9 Sept Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor fotografen

  • Groep Utrecht

    92 leden Meest recente activiteit: 2 Nov 2015 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Media- en Communicatieprofessionals in Utrecht

  • Groep Buitenland

    76 leden Meest recente activiteit: 4 Jul 2013 Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Nederlandse Media- en Communicatieprofessionals in het buitenland

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden