Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Haarlem

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor media- en communicatieprofessionals in Haarlem

Locatie: Haarlem
Leden: 170
Meest recente activiteit: 15 Nov 2013

Discussieforum

Werkplek te huur aan Wagenweg

Begonnen door Henriette Sulmann 26 Sept 2011.

Nieuws over Haarlem 1 antwoord 

Begonnen door Henriette Sulmann. Laatste reactie van Henriette Sulmann 31 Aug 2010.

Mag een journalist zijn onpartijdigheid verliezen? 6 antwoorden 

Begonnen door Maria Genova. Laatste reactie van Eddy Lohman 26 Aug 2010.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Haarlem om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van André Alberga op 1 December 2010 op 17.02
Een geweldig kantoorpand in Heemstede.

Als u op zoek bent naar een aansprekend kantoorpand in de omgeving van Haarlem, vindt u aan de Hockerkade in Heemstede het ideale gebouw. Onder toezicht van Monumentenzorg is de romp van een oude, gezichtsbepalende graanmolen gerestaureerd en smaakvol verbouwd tot een aaneenschakeling van sfeervolle kantoor-/showroomruimten. Het gebouw springt in het oog en domineert de omgeving. Door het gebruik van zowel authentieke als hoogwaardige moderne materialen is een uiterst, sfeervol en functioneel bedrijfsgebouw gerealiseerd. De markante sfeer wordt in de avond nog eens verstekt vanwege de fraaie uitlichting van het pand via een voordelig let-verlichting systeem.
Het verhuurbare oppervlak is 260 m², verdeeld over begane grond en de 5 verdiepingen die zowel afzonderlijk als gezamenlijk een unieke en eigentijdse werkomgeving vormen voor een veelheid van beroepsgroepen. Maar vooral voor creatieve bedrijven zoals mediabedrijven, reclamebureaus, designers, architecten, internetbedrijven en dergelijke levert het gebouw een passende, creatieve en inspirerende uitstraling.
Op Funda kunt u meer informatie vinden over dit bijzondere bedrijfspand.
Reactie van Hugo Reinier Post op 4 Juli 2010 op 21.41
Ik ben op zoek naar een penningmeester voor de stichting in oprichting 'Uit Jezelf', Deze stichting heeft als doel het ontwikkelen en uitvoeren van media- en cultuurparticipatie projecten.
Het gaat hierbij om multimediale projecten waarbij persoonlijke ontwikkeling, culturele diversiteit en duurzaamheid centraal staan.
Stichting ' Uit Jezelf' kent haar oorsprong in Rotterdam en start medio oktober 2010 ook in Delfshaven Rotterdam met een project gericht op basisschool-kinderen (school in wijk televisie) In januari 2011 komen hier twee soortgelijke projecten bij in Haarlem en in IJsselmonde.
Daarnaast werft stichting 'Uit Jezelf' momenteel financien voor een, via RTV Noord Holland en/of Haarlem 105 uit te zenden, wekelijks programma over culturele diversiteit, duurzaamheid en (media)participatie. (media)participatie.

Via deze weg roep alle leden uit het medianetwerk Haarlem op in zijn of haar netwerk rond te kijken naar een mogelijke kandidaat penningmeester voor deze ideele stichting.

Wil je meer weten, kun je me natuurlijk ook direct mailen; stichting.uitjezelf@gmail.com.
Reactie van Dick Schrama op 26 April 2010 op 15.52
Nieuw op Nederlands Medianetwerk en nieuw bij de groep Haarlem!
Mijn naam is Dick Schrama en ik stel mij graag aan u voor.
Ik ben vormgever en eigenaar van het grafisch service bureau Dubbel G.
U kunt bij ons terecht voor al uw grafische wensen, van ontwerp tot perfect eindproduct.
Graag verzorgen wij voor u uw folders, flyers, brochures, jaarverslagen enz.

U bent van harte welkom
Wij zijn u graag van dienst....
Reactie van André Alberga op 14 Januari 2010 op 11.04
Dag Milja,

Goed dat je op deze wijze ruimtezoekers attendeert op deze mogelijkheid. Hoepelijk vind je een goede kandidaat die daarmee is geholpen. Mocht dat niet lukken, kun je nog overwegen om je aanbod kenbaar te maken via de site: hetisvastgoed/haarlem.nl
Op deze site kun je zonder kosten dergelijk aanbod aandragen en ook vind je daar een overzicht van ruimtevragers.
Ik hoop dat je succes zult hebben.
 

Leden (152)

 
 
 

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

[Column] Marloes Rusting: De rode lampion

Marloes Rusting is Client Director bij Initiative. Voor Nederlands MediaNetwerk dook ze in het fenomeen Halloween

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden