Nederlands MediaNetwerk

Informatie

Groep Reclamemakers

Subgroep binnen het Nederlands MediaNetwerk voor Reclamemakers

Leden: 85
Meest recente activiteit: 13 Jul 2013

Discussieforum

Ambassade van Creativiteit

Begonnen door Leo Smits 25 Jun 2009.

Prikbord

Opmerking

Je moet lid zijn van Groep Reclamemakers om reacties te kunnen toevoegen!

Reactie van sylvana knaap op 3 April 2012 op 17.13

Leuk! Advies over beeldgebruik? Rf, RM, video, microstock ... ik kan helpen

Reactie van Bianca Arts op 3 April 2012 op 14.27

Ik sluit mij ook graag aan bij de groep ik kan uw evenement, product of bedrijf promoten door middel van onze rijdende bill-boards!!

Reactie van Robert ten Hooven op 2 November 2011 op 15.42
Ik sluit mij graag aan bij deze groep in mijn zoektocht naar de optimale vorm om langs de web 2.0 weg vrienden/donateurs te binden aan liefdadigheidsinstellingen. Ik hoop dat hier te vinden. Elk advies is welkom.
Reactie van Jenny Boot op 6 September 2010 op 10.43
of als je bijzondere foto's op maat wilt ... www.jennyboot.nl
Reactie van Jörgen van Dongen op 6 September 2010 op 10.24
Helemaal top! Bedankt voor de tip!
Reactie van Anita Hondong op 6 September 2010 op 1.56
Ik sluit me graag bij de groep aan als fotograaf.
Reactie van Ferdi Jetten op 28 Augustus 2009 op 14.11
OE... handig! Dank je!
Reactie van Jacqueline Louter op 28 Juni 2009 op 15.03
En als je foto's op maat wilt? www.jaxpix.nl
Reactie van Bart van Maanen op 26 Juni 2009 op 10.54
Ja, goed. Handig, dank je.
Reactie van Sandra Zuiderduin op 25 Juni 2009 op 15.07
wellicht een bruikbare tip.....

Eindelijk is er een website die de Randstad in regionaal stockbeeld brengt. Regiostock.nl is een online beeldbank die rechtenvrije en oneindig te gebruiken foto's van de Bollenstreek, Haarlemmermeer, Rijnstreek, het Groene Hart en omstreken aanbiedt. In de regionale beeldbank vindt u stockfoto’s met én zonder mensen (voorzien van modelvrijgave).

Na het betalen van een eenmalig bedrag mag u de foto onbeperkt gebruiken, ongeacht de publicatie of oplage. U hoeft dus niet telkens toestemming te vragen als u besluit de foto nogmaals te gebruiken of door te plaatsen in een ander medium.
 

Leden (78)

 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden