Nederlands MediaNetwerk

Angel Mulder
  • Vrouw
  • Gemeente Alkemade
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen (2)
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Angel Mulder

  • Freddie de Roeck
  • Kim Norde
  • Suna Floret
  • Claudia Schoemacher
  • Laura
  • Xaviera Ringeling
  • Patricia de Ryck
  • Leonie Veldkamp
  • Sanne van den Aakster
  • Karin Dijksman
  • Bas Vlugt

Groepen van Angel Mulder

 

De pagina van Angel Mulder

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Social4Media/Zij Shopt Tekst & Communicatie
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Voor alles dat te maken heeft met Content, Public Relations, Online Marketing en Social Media kunt u bij ons terecht. Daarnaast ben ik als journaliste verbonden aan diverse media en actief met de sites www.glamourblog.nl en www.ibizine.nl en actief op Social Media als influencer.

Over Social4Media:
Social4Media werd in 2008 opgericht door Angel Mulder, die reeds vijftien jaar een autoriteit is op het gebied van Online- en Social Media en online marketing. Zij prijkt hoog in menig top 50 van Social Media Experts en verzorgde vele online campagnes, adviezen en trainingen voor diverse bedrijven. Een korte kennismaking…

Twitter telde begin dit jaar zo’n 3 miljoen Nederlandse gebruikers. Bijna 8 miljoen Nederlanders maakt gebruikt van Facebook. Ook LinkedIn, YouTube, Instagram en andere Social Media kanalen worden goed bezocht en gebuikt. Kortom, hier ligt een enorme doelgroep voor u klaar. Maak daar gebruik van! Een bedrijf dat tegenwoordig niet actief op Social Media aanwezig is, laat kansen liggen. In tijden van crisis kan dit funest zijn. Menig bedrijf heeft echter niet de knowhow om effectief gebruik te maken van de diverse Social Media kanalen.

Traditionele Marketingcampagnes zijn vaak duur en bereiken niet de gewenste doelgroep. Via onder meer Twitter en Facebook, wat in principe gratis media zijn, kunt u met een klein budget en uw marketingcampagne een grotere en gerichtere doelgroep bereiken. Maar waarom zouden ze u gaan volgen? En wat plaatst u op Social Media om het juiste effect te bereiken? Daarin gaat tijd en knowhow zitten, dat bij de meeste bedrijven niet aanwezig is.

Social4Media kan er voor zorgen dat u wél opvalt op Social Media, kan u adviseren en zorgen dat content effectief ingezet wordt op Social Media. Deze content kan Social4Media ook voor u verzorgen. Social4Media kan complete online PR campagnes en acties voor u opzetten en hierbij indien gewenst zelfs BN'ers en/of influentials inschakelen. Daarnaast kan Social4Media u of uw personeel een gerichte training geven om effectief om te gaan met Social Media.

Meer info? Neem contact op met Angel Mulder via angel@social4media.nl
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.social4media.nl
Twitter
http://www.twitter.com/angelmulder
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/angelmulder/

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden