Nederlands MediaNetwerk

Annemarieke Weber
  • Amsterdam, zh
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Annemarieke Weber

  • Janine de Laat
  • Esther Nicolette Segaar
  • Bart van Maanen
  • Jan Bletz
  • Bas Vlugt

Groepen van Annemarieke Weber

 

De pagina van Annemarieke Weber

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Weber schrijft
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
eigenaar
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
eindredactie, redactie, webredactie, concept- en communicatieadvies voor (online) media
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.weberschrijft.nl
LinkedIn
http://www.linkedin.com/myprofile?trk=hb_tab_pro

De foto's van Annemarieke Weber

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Annemarieke Weber

1 maart 2016 - 10 jaar Vindhek Vondelpark

Interview voor Metro: Ellen van Bolderen
Foto: John van Iperen
Grafisch onwerp Vindhek Vondelpark 10 jaar: Stella Maris CasellaInformatie over 10 jaar Vindhek: Annemarieke Weber concept en ontwerp

Geplaatst op 1 Maart 2016 om 10.24

1 maart 2016 - 10 jaar Vindhek Vondelpark

Op dinsdag 1 maart 2016 viert het Vindhek Vondelpark haar 10e verjaardag!

Heel veel mooie ontmoetingen

Tien jaar van mooie gesprekken en ontmoetingen. De reacties van het publiek geven waarde aan het Vindhek. Als toeristen uit verre landen onmiddellijk constateren dat dit kunstproject over eerlijkheid en respect gaat en met die woorden aangeven dat zij het concept – Eerlijkheid, Respect en Vertrouwen – onmiddellijk…

Doorgaan

Geplaatst op 26 Februari 2016 om 10.48

Verkeert

Verkeerd is verkeert, en verkeert is goed

Taalcolumn op Taalvoutjes
- tekst: Annemarieke Weber


http://www.taalvoutjes.nl/taligheden/columns

Geplaatst op 4 Februari 2016 om 12.00

Vindhek als offline communicatiemagneet

Briefjes wekken nieuwsgierigheid op

Handgeschreven briefjes werken als een magneet. Buurtbewoners, bezoekers en toeristen komen nieuwsgierig naar het Vindhek in het Vondelpark om ze - rustig en aandachtig - een voor een te lezen. Een vorm van slow reading.…

Doorgaan

Geplaatst op 13 Augustus 2015 om 12.00

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 24 Januari 2011 om 9.14 zei Jan Bletz...
Vondelpark!
Op 22 Januari 2011 om 18.43 zei Jan Bletz...
Zeker! En nu woon ik vlakbij een vindhek ;-)
 
 
 

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Mike Hendrixen: gamescom 2019

Deze week is Keulen de gamehoofdstad van de wereld: de grootste gamesbeurs ter wereld viert haar tiende verjaardag in de Duitse Domstad. Meer dan 500.000 geïnteresseerden bezoeken gamescom om de allernieuwste games en hardware te zien en uit te proberen

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden