Nederlands MediaNetwerk

Barbera Sonneveldt
  • Vrouw
  • Bussum
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (10)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Barbera Sonneveldt

  • Jochgem van Dijk
 

De pagina van Barbera Sonneveldt

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
DeTAALBEURT.NL
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Oprichter
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Dienstverlener in (social) media en het geven van trainingen
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.DeTaalbeurt.nl
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/barberasonneveldt

De blog van Barbera Sonneveldt

Ungroupen 2011: "Deleten die handel."

Een foute Chinees, sjacheraars die geld vragen voor een groepslidmaatschap, ‘friends’ die verzameld worden als suikerzakjes, een verplaatsing van activiteit naar Twitter, zie daar enkele oorzaken waardoor Social Media-gebruikers in toenemende mate ungroupen.



Dit zijn de eerste resultaten van een poll die mede is gehouden via diverse LinkedIn-groups, waarbij de (levendige) groep Dutch Media Intelligence-groep de meeste commentaren opleverde. De vraag luidde: gaan we in 2011…

Doorgaan

Geplaatst op 30 December 2010 om 18.00

Nooit vertoond

Bespiegelingen over die goeie ouwe tijd zijn vaak vervelend; beelden van een fles 4711 en een uitgezakte permanent doemen op. Vroeger, toen mensen nog respect voor elkaar hadden, toen de meester nog een meneer was, toen dienders nog met de gummiknuppel gezag afdwongen. Kom daar nu nog maar eens om!



Toch laat de animo voor 100 jaar Reclameklassiekers in de Beurs van Berlage zien dat een zweempje Boldoot op z’n tijd in een…

Doorgaan

Geplaatst op 20 December 2010 om 11.30

Brandjes blussen

Er vloeit bloed in marcomland, termen als ambush-, guerillamarketing en damage control buitelen over elkaar heen in de recente Bavaria- en BP-affaires maar dat is nog kinderspel vergeleken bij de geraffineerde psychologische terreur die Heineken zou hebben toegepast inzake de bikkelharde strijd met horeca-magnaat Sjoerd Kooistra, eindigend met de zelfmoord van laatstgenoemde. Volgens advocaat Oscar Hammerstein is naar de beste Sharia-tradities “zijn hoofd op het hakblok… Doorgaan

Geplaatst op 1 Juli 2010 om 14.29

Als je haar maar goed zit

Aan de Bavaria-affaire heb ik weinig meer toe te voegen, behalve dan dat de FIFA en Budweiser pr-regel nummer een genegeerd hebben, namelijk direct de angel uit de controverse halen. Meneer Budweiser had gewoon op z’n Obama’s moeten zeggen: “Slimme jongens bij dat Hollandse brouwertje, lekkere mazen in de wet gevonden, altijd welkom voor een grote mensen-biertje!”



De Amerikaanse brouwer had samen met de FIFA een sportieve indruk achtergelaten en de schaars geklede babes waren… Doorgaan

Geplaatst op 22 Juni 2010 om 8.00

Prikbord (1 commentaar)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 2 Juni 2010 om 14.10 zei Jochgem van Dijk...
hee Barbera,

Schrijf je dat echt zo?
Ik ben wel van plan even te gaan vanavond, Odeon bedoel je toch?
Ben er rond een uur of 7 denk ik.

groet, Jochgem
 
 
 

Interviews

[Interview] Floris Venneman over de overname van tv-zender ONS

ONS is overgenomen door het creatieve bureau Bureauvijftig. We spreken met mede-eigenaar en partner Floris Venneman over de overname en plannen met de aangekochte televisiezender

[Interview] Colin Butfield (WWF) over David Attenborough: A Life On Our Planet

Op 16 april 2020 gaat David Attenborough: A Life On Our Planet in première met een livestream vanuit de Royal Albert Hall in Londen. Deze première is live te volgen over de hele wereld. De film maakte Sir David Attenborough in samenwerking met Silverback Films en het Wereld Natuur Fonds. We spreken met Colin Butfield, Executive Producer van het WWF

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: Microphone Media

Microphone Media was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het podcastbedrijf? We spreken Frank Kromer

[Interview] Startup Competitie 1 jaar later: 5PM

5PM was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf, dat organisaties helpt aan meer succes op YouTube? We spreken Peter Minkjan en zijn team

[Interview] Wierish Debipersad: Clear Channel neemt afscheid van de billboard

Wierish Debipersad is sinds de zomer van 2019 commercieel directeur van Clear Channel Nederland en zet vol in op digitaal. "We starten binnenkort met personalised ads in Q-Park-garages"

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Annemarije Tillema: Merkenbouwers, bouw bruggen naar de nieuwe wereld

Het jaar is nog maar net begonnen en er is een hoop zorgwekkends gaande dat primair of zijdelings gaat over klimaatverandering en verantwoordelijkheden in dit kader

Jeroen Verkroost: NPO wordt rechtser, 100 (!) trends voor 2020, surfen zonder cookies en deepfake jezelf!

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.

[Column] Cor Hospes: Kappen met merkbouwen op sociale media, doe dat op je eigen contentplatform!

Ooit waren het supergezellige digitale kroegen voor oeverloos vermaak. Maar sociale media - zoals ook jij die jarenlang gebruikte - zijn veranderd in vervaarlijke laboratoria geregeerd door algoritmes, fake news, propaganda en nepaccounts

Jeroen Verkroost: kijkcijfers, kijktijd, zonder cookies, Hoogvliegers, software als wapen en meer

Jeroen Verkroost speurde internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bas Vlugt: Hoe dik wil je de koffie kijken?

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik zit nu 22 jaar in het vak en was nog nooit bij Koffiedik Kijken geweest.

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden