Nederlands MediaNetwerk

Bob Zonneveld
  • Man
  • Haarlem
  • Nederland
Delen op Facebook Delen

De vrienden van Bob Zonneveld

  • Paula Makkes
  • Rob Wieleman
  • Bart van Maanen
  • Geek Zwetsloot
  • Bas Vlugt
 

Welcome! At the Right Time, At The Right Place!

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Interxion
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Marketing Manager
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Interxion Digital Media Content Hubs. This are high specification, ultra reliable, ultra secure technical facilities specifically designed for the storage, hosting & distribution of live, real-time (digital) media content.

Each content hub offers multiple CDN, Tier 1 (Global) ISP, local fibre, international connectivity and public internet exchange options to guarantee the highest performance and optimal cost of distribution for your premium content, to a truly pan-European audience.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.interxion.com
Twitter
http://www.twitter.com/bobzonneveld
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/bobzonneveld

De foto's van Bob Zonneveld

  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Video's van Bob Zonneveld

  • Video's toevoegen
  • Alles weergeven

De blog van Bob Zonneveld

Lancering 7m2 Moving LED Billboards





Lancering 7m2 Moving LED Billboards



Euromobile Nederland is onderdeel van de internationale Euromobile groep en daarmee de grootste professionele aanbieder van mobile billboards in Nederland. Euromobile voert een productlijn van meer dan 12 verschillende voertuigen van hoge kwaliteit gericht op brand building, brand activation en events. In december 2008 lanceert Euromobile… Doorgaan

Geplaatst op 17 December 2008 om 10.30

Mobiele affichage als above the line product







Euromobile introduceert mobiele affichage als above the line product in Nederland.

www.euromobile.nl is outdoor media specialist en onderdeel van de Euromobile - groep en exploiteert hiermee het grootste aanbod van professionele mobiele billboards in Nederland. Mobiele billboards zijn voertuigen met daarop gemonteerde… Doorgaan

Geplaatst op 4 December 2008 om 15.30

Prikbord (2 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 21 December 2008 om 20.10 zei Joop Menting...
Dag medelid van het medianetwerk,

Wij wensen u een geweldige kerst.
Om dit enige kracht bij te zetten hebben we voor u een kerstkaartje gemaakt.
kopieer: http://www.juister.com/kerstkaart.php als URL om deze te bekijken.

Met vriendelijke groet,


Joop Menting

Dirk de Kam
Rieks Soepenberg
Wouter Crusio
Bianca van Aken
Vincent van Willegen
Erik van Helvoirt
Joost Kuiper
Zeppo Visser

www.juister.com

Copyright Juister Imaginairies
powered by phplist v 2.10.5, © tincan ltd
Op 5 December 2008 om 21.46 zei Marc Stubbé...
lijkt me iets voor www.blinkmediacases.nl! Tot snel!
 
 
 

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden