Nederlands MediaNetwerk

Cas Heuvelmans
  • Man
  • Bodegraven
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten (6)
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Cas Heuvelmans

  • Bas Vlugt
  • Henk Verbooy
  • Lieke Lamb
  • Sander Hulsman
  • Luc Van Peteghem
 

De pagina van Cas Heuvelmans

Recente activiteiten

Cas Heuvelmans heeft zijn/haar profiel bijgewerkt
14 Apr

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
Trimble
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
PR Manager Europe
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Hardware, software, services voor plaatsbepaling en ontwerp en bouw van gebouwen, civiele bouw, installatietechniek.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.trimble.com
Twitter
http://twitter.com/casheuvelmans
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/casheuvelmans

De blog van Cas Heuvelmans

Even wat zand uit mijn vagina spoelen

De meeste mensen bedenken rond 31 december hun goede voornemens. Ik had tijdens de zomervakantie het goede voornemen ontwikkeld om me bij terugkomst wat minder terughoudend op te stellen op de sociale media. Wie mij kent, weet: ik ben niet te beroerd m’n mening te geven. En door de jaren heen heb ik zelfs geleerd soms te erkennen dat die er wel eens naast zit. Maar online denk ik vaak: wie zit er op m’n mening te wachten? Laat ik teveel meewegen wat (potentiële) opdrachtgevers zouden denken.…

Doorgaan

Geplaatst op 19 Augustus 2016 om 11.03

Friendly Fire: Jon Stewart neemt Nancy Pelosi onder vuur

Onlangs was Nancy Pelosi te gast bij de Daily Show met Jon Stewart, de late-night talkshow die in Nederland op Comedy Central te zien is. Pelosi is de House Minority Leader, de ‘fractievoorzitter’ van de Democraten in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden. Aangezien Stewart bekend staat als redelijk op de hand van de Democraten, beloofde dit gesprek vooraf weinig vuurwerk. Zo moet ook Pelosi het gesprek ingegaan zijn. Vol goede moed begon ze aan het vraaggesprek, maar die moed…

Doorgaan

Geplaatst op 6 Februari 2014 om 12.44

AutoSalon Rotterdam – Alternatieve RAI of Rotterdams onderonsje?

De eerste editie van de AutoSalon in Ahoy Rotterdam trok bij de presentatie van het event een behoorlijk grote broek aan. Zo lezen we op de site: ‘Tijdens de eerste editie van dit spectaculaire evenement worden merken als Audi, Citroën, Ferrari, Ford, Honda, Jaguar, Lamborghini, Lexus, Mazda, Maserati, Nissan, Opel, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen en nog veel meer tentoongesteld. Ronkende motoren, glimmende bolides, luxe lifestyle-presentaties en verschillende themapleinen. Op de AutoSalon…

Doorgaan

Geplaatst op 2 December 2013 om 13.14

Waarom autofabrikanten niet in computerbladen adverteren? (blog in Engels)

Some days ago an editor-in-chief of a computer magazine asked me why car brands wouldn’t advertise in his magazine. After all, the magazine’s target group is formed by men, relatively well-off, with a stronger than average interest in all things technical. That sounds like the ideal fit for any car brand. And cars are becoming more and more computerised: with in-car entertainment systems, social media integration, and apps-like dashboard functionality. Still, in spite of all these…

Doorgaan

Geplaatst op 25 Maart 2013 om 21.32

Onderweg naar de ‘social business’: social media in automotive

Onlangs was ik bij een bijeenkomst van de Social Media Club Utrecht over Social Media in Automotive. Als twee interessegebieden en werkvelden samenkomen, dan moet je daar bij zijn, nietwaar? Het programma beloofde veel interessants: sprekers van de IVA (dé opleiding voor de autosector en tevens gastheer van de avond), de ANWB en Renault. Een paar conclusies.

De avond was vrij toegankelijk voor studenten van de IVA: van de 950 studenten die de opleiding heeft, waren er zo’n 10,…

Doorgaan

Geplaatst op 20 November 2012 om 17.27

Prikbord

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

  • Nog geen reacties!
 
 
 

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden