Nederlands MediaNetwerk

Corinne in 't Veld
  • Vrouw
  • Zuid-Holland
  • Nederland
Delen op Facebook Delen
  • Blogteksten
  • Gebeurtenissen
  • Groepen
  • Foto's
  • Fotoalbums
  • Video's

De vrienden van Corinne in 't Veld

  • Huub Elzerman
  • Bastiaan de Beer
  • Louis Cornelisse
  • François Boulangé
  • Nathalie Soeteman
  • Yvonne Dahler
  • Claar Grooten
 

De pagina van Corinne in 't Veld

Profielgegevens

Wat is de naam van jouw bedrijf of organisatie?
De Creatietuin
Wat is jouw functie in jouw bedrijf of organisatie?
Communicatieprofessional
Wat doet jouw bedrijf of organisatie?
Ik geef communicatieadvies, schrijf teksten en bedenk creatieve concepten.
Wat is de website van jouw bedrijf of organisatie?
http://www.decreatietuin.nl
Twitter
http://twitter.com/corinneintveld
LinkedIn
http://nl.linkedin.com/in/corinneintveld

Prikbord (4 commentaren)

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Op 25 Maart 2011 om 20.03 zei Dolf Weverink...

ha Corinne,

Ik heb me aangemeld voor de bijeenkomst van 26 april, kom je ook? Leuk om dan even bij te praten

 

hartelijke groeten van Dolf (we kennen elkaar van een training, maar welke...)

Op 31 Maart 2010 om 18.18 zei Huub Elzerman...
Dag Corinne,
We hebben je vorige week op het Media Event wel gemist!
vriendelijke groet,
Huub
Op 31 Mei 2009 om 12.07 zei Huub Elzerman...
Dag Corinne,
Leuk dat we vrienden zijn! Nu is er niks tegen een penfriend, integendeel maar op het volgende event wil ik onze kennismaking graag overdoen. Om te beginnen zal ik de Creatietuin maar eens gaan lezen.
Tot de volgende keer,
met vriendelijke groet,
Huub
Op 15 April 2009 om 17.03 zei Claar Grooten...
Hoi Corinne,

Aan het genieten van de zon in Sassenheim?
Leuk dat je ook lid bent van Nederlands MediaNetwerk!

Proost!
Claar
 
 
 

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden